Avatar billede mranders Nybegynder
28. juni 2002 - 23:08 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Nogen som har en ide ?

Jeg sidder og keder mig lidt og kunne godt tænke mig at starte et lille projekt, men da jeg har siddet så lang tid er min hjerne næsten gået helt i stå, så hvis nogen har nogle gode ideer til en internetside eller måske en side som burde vidreudvikles, så skriv ideen hvis i har nogen som i ikke selv gider at gå videre med eller måske ikke kan gå videre med pga. sværhedsgraden.
Avatar billede djeclemen Nybegynder
28. juni 2002 - 23:10 #1
du kan hjælpe mig med denne

http://helpmefast.dk/default.asp

der skal skrives en del guides, men også programeres en del..

ICQ 117974367
Avatar billede janemilbacher Nybegynder
28. juni 2002 - 23:11 #2
Jeg lytter lige med jeg vil os altid lave ting :-)
Avatar billede mranders Nybegynder
28. juni 2002 - 23:14 #3
ser spændende ud men hvad bruges siden til ?
Avatar billede djeclemen Nybegynder
28. juni 2002 - 23:15 #4
det bliver en hjælpe portal, hvopr der kan findes guides til en del

Tjek i menuen Winxp - netværk
Avatar billede mranders Nybegynder
28. juni 2002 - 23:20 #5
Det er en god ide, men jeg syntes måske ikke helt design holder, det er ikke ens på de forskellige sider, og menuen i toppen flyver rundt
Avatar billede mranders Nybegynder
28. juni 2002 - 23:22 #6
jeg vil også hellere starte mit eget, da det skal være noget jeg kan side og lege lidt med når jeg gider og har tid
Avatar billede djeclemen Nybegynder
28. juni 2002 - 23:33 #7
mranders -> designet er kun lavet færdigt på forsiden, de andre sider er det ikke ændret på inu
Avatar billede mjo Nybegynder
18. juli 2002 - 01:06 #8
jeg lytter også med vil os altid lave noget
Avatar billede mranders Nybegynder
10. februar 2003 - 17:11 #9
lukker det