Avatar billede stigpedersen Nybegynder
28. juni 2002 - 20:33 Der er 10 kommentarer og
3 løsninger

Små sjove animerede sekvenser

Hej
Er der nogle der har links til sider med
små sjove animerede sekvenser.
Altså små tegnefilm og den slags
Det jeg søger er morsomheder omkring kvinder
og (nogle af) disses problemer med pcer.
Også gerne morsomheder omkring pc problemer i
almindelighed.
Har ledt lidt med google, men ikke fundet noget
ordentlig.
Avatar billede annikadk Nybegynder
28. juni 2002 - 20:42 #1
Prøv www.guld.dk ;)
nej sorry, kan ikke lige nogle (gæt selv hvor jeg har den 1. linie fra ;))
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. juni 2002 - 20:51 #2
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. juni 2002 - 20:52 #3
Avatar billede stigpedersen Nybegynder
28. juni 2002 - 21:09 #4
LOL de er ok.

Ikke nogen der kender sider med de
der små sekvenser som man altid får
sendt fra kollegaerne på sin arbejdsplads??
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. juni 2002 - 21:14 #5
er ikke helt med på hvad du mener - men jeg kigger videre :)
Avatar billede f-l-j Nybegynder
28. juni 2002 - 21:15 #6
Prøv at gå ind på dette, og vælg så selv.
http://connery.dk/index.php?kategoriid=34
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. juni 2002 - 21:17 #7
50 Ting du kan lave i en elevator

--------------------------------------------------------------------------------

Lave racerbil lyde, når folk stiger af og på.
Puds højlydt næse - og vis indholdet af lommetørklædet til de omkring stående.
Lav en pinefuld grimasse ryst hovedet frem og tilbage og mumle Ti stille, det gælder jer alle sammen, ti så STILLE!
Fløjt de første syv takter It's a Small World igen.. - og igen.
Sælg blomster til mors dag.
Svej fra side til side imens elevatoren køre.
Barber dig.
Åben din taske på klem og visk ned i den: Får du luft nok derinde?
Tilbyd alle der kommer ind i elevatoren et navneskilt.
Stå HELT STILLE imens du kigger ind i vægen på elevatoren - og lad være at stige af!
Når elevatoren stopper så riv og flå i døren, mens du grynter - se flov ud når den åbner automatisk.
Læn dig over mod en medpassager og visk: Hunde har nøgne øre!
Hils alle velkommen i elevatoren med et voldsomt håndtryk.
[CENSUR]
På den højeste etage holder du døren åben og venter på at den mønt du smed i skakten siger plink
Lav Tai Chi øvelser.
Lav øjne og grimasser af medpassagerne og sig så: Jeg har nye sokker på!
Hvis der står mindst 8 personer foran dig, siger du: Åh, nej.. Køresyge!
Udlever fotokopier af de Ti Bud.
Lav mjave lyde..
Væd med de øvrige passagerer om du kan ha' en 2 krone i næsen.
Sig anstrengt skal sådan, skal sådan pludselig siger du hovsa!
Vis de omkring stående et sår - og spørg om de tror der er betændelse i?
Syng Mester Jacob mens du trykker på knapperne i takt
Råb Lad gå for og agter hver gang elevatoren starter
Tag en spand med låg og påskriften MENNESKE DELE med i elevatoren.
Stir uafbrudt på en medpassager - og råb så pludselig: Du er en af DEM!
Bøvs - og sig Mums sikken en smøre!
Stil en kasse mellem dørene
Spørg alle passager om du må trykke på deres etage knap for dem.
Tag en hånd dukke på og tal til medpassageren igennem iden.
Start en sing-along.
Når elevatoren holder helt stille spørge du: er det din bibber?
Spil harmonika
Lav skygge boksning.
Sig Ding! ved hver etage.
Læn dig op imod alle knapperne.
Sig Jeg gad vide hvad den kan - og tryk så på alarm knappen.
Lyt til alle fire sider af elevatoren med et stetoskop.
Tegn en firkant med kridt omkring dig og sig: personligt område!.
Medbring en stol
Tag en bid af en sandwich og med åben mund sig: Vil du se når jeg tygger?
Lav spyt bobler
Lave lange guirlander med dit tyggegummi
Sig med dæmonisk stemme: Jeg må finde en bedre værts krop!
Slæb rundt på en pude - og nus den ustandseligt
Lav eksplosions lyde når nogen trykker på knapperne
Bær Røntgen-Briller stir på de andre i elevatoren.
Kig på din tommelfinger og udbryd: Jeg tror altså at den vokser!.
Hvis nogen kommer til at læne sig imod dig - Grib fat i dem og sig Elsker også dig!

Sorry meget off topic - men jeg syntes sgu bare den var for sjov :)
Avatar billede stigpedersen Nybegynder
28. juni 2002 - 21:23 #8
Jeg kan simpelthen ikke forklare det bedre.
Ved ikke hvad jeg skal kalde det.
Men alt kan bruges :-)
Avatar billede stigpedersen Nybegynder
28. juni 2002 - 21:33 #9
ok emnet er ved at gå lidt af fløjten.
men pyt med det. f-l-j er inde på det
rigtige, dog i en lidt anden genre
fandt den her på hans link
http://www.skoleparty.dk/flash/diplomacy.swf
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. juni 2002 - 21:38 #10
Avatar billede stigpedersen Nybegynder
28. juni 2002 - 21:53 #11
Tænk nu er det gået op for mig at det er FLASH sekvenser jeg søger.
John Stigers, smid et svar! Du har fortjent halvdelen af pointene.
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. juni 2002 - 22:21 #12
oki :)