Avatar billede bigben Nybegynder
14. marts 1999 - 00:00 Der er 12 kommentarer

Problemmer med spil

Jeg kører med en pentium 200 hertz 32 ram og 24x Cd-rom drev. Problemet kommer hver gang jeg har spillet. (fx Fifa 99 Need for speed 3) Når jeg går ud deler skærmen sig op i flere dele og den bliver næsten helt sort. Man kan stadig styre rundt og lukke og åbne programmer og mapper, det pudsige ligger i at man kan gå i på et bestemt spil og når man går ud: Vups så er skærmen igen normal. Problemet opstod efter at jeg havde installeret et 3Dfx Voodoo Graphics-kort (Magic 3D).

På forhånd tak for hjælpen
bigben
Avatar billede wall Nybegynder
14. marts 1999 - 13:49 #1
Hej..

Har du fået de siste nye drivers til dit 3d kort ?

/Wall
Avatar billede bug Nybegynder
14. marts 1999 - 14:13 #2
Avatar billede wall Nybegynder
14. marts 1999 - 14:36 #3
Eller prøv på.

Http://www.3dfx.com

/Wall
Avatar billede cyberesben Nybegynder
14. marts 1999 - 18:27 #4
igen ser vi at ingen er fejlfri....

jeg har selv set det og det pleger at hælpe at trække et vindue rundt på hele skærmen og derved "frigøre" skærmbilledet igen
Avatar billede bigben Nybegynder
15. marts 1999 - 19:51 #5
Jeg har fået opdateret driveren men jeg har stadig samme problem.

Ang. Frigørelse af skærm med vindue virker det ikke da skærmen ikke kun er helt sort, men at den nærmest ligger oven i sig selv flere gange. (Hvis den havde været hel sort ville det have virket (har selv prøvet det før))

/bigben
Avatar billede cyberesben Nybegynder
15. marts 1999 - 19:57 #6
hvis den lægger sig oven i sig selv, så svarer det til at skrivebordet eller det bagvedliggende program "ikke svarer"
Avatar billede one Nybegynder
24. marts 1999 - 17:20 #7
installer driveren igen da det uden tvivl er problemet    hent driveren    på

http://www.driverzone.com

/Andreas
Avatar billede tomboz Nybegynder
04. april 1999 - 21:43 #8
Jeg kender en der har samme problem i lignende 3dfx spil...det er ikke en driver den er gal med, det er heller ikke 3dfx kortet, det er skærmkortet der ikke kan køre med i det hele, jeg kender ikke nogen løsning på problemet, andet end at du måske skal have et nyt skærmkort...men tag mig ikke på ordet...jeg har jo måske ikke helt ret...men så kunne du jo låne et andet af en anden og se om der sker noget...
Avatar billede gigy Nybegynder
05. maj 1999 - 21:49 #9
nye driver måske www.3dfx.com eller prøv at gå ind i egenskaber under dit skærmkort og såt opdateringshastighed til optimal
Avatar billede snorga Nybegynder
02. juni 1999 - 10:23 #10
Måske nye driver til dit grafik kort (ikke 3dfx kortet)..?
Avatar billede douglas Nybegynder
08. oktober 1999 - 10:05 #11
Prøv at se efter de nyeste standard-drivere på http://www.3dfx.com
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. juni 2002 - 19:53 #12
lukke???