Avatar billede solve Nybegynder
28. juni 2002 - 00:36 Der er 3 kommentarer

Get2net

Jeg har sådan noget get2net net.
Hvorfor er det lissom om at den hele tiden går af?
Altså når jeg sidder og opdaterer en side, så går der nogle gange vildt lang tid, og den loader ikke, den går bare i stå. Så går der et stykke tid og så går den videre.....................?
Avatar billede ztyxx Nybegynder
28. juni 2002 - 00:40 #1
er det et 56 K modem du kører med??
Avatar billede peet-49 Novice
28. juni 2002 - 10:37 #2
Du skal tjekke dine setting til netforbindelser. Ring til get2net hotline, de gaider dig hurtigt igennem.
Avatar billede ztyxx Nybegynder
10. juli 2002 - 14:50 #3
hvis det er et "gammeldags" modem du kører med, kan det være fordi at dit netværkskort ikke er deaktiveret, havde selv det problem da jeg kørte med 56 K