Avatar billede cscyber Nybegynder
27. juni 2002 - 23:40 Der er 8 kommentarer

donæme tester der er meget optodate

er der nogle der keder en donæme tester der er meget god??
Avatar billede mhoffmann Nybegynder
27. juni 2002 - 23:41 #1
Avatar billede mhoffmann Nybegynder
27. juni 2002 - 23:42 #2
Du vælger menu punktet domænetest. Det er et prof. firma, som har styr på det.
Avatar billede disky Nybegynder
27. juni 2002 - 23:54 #3
Hold jeg fra scannet.dk
Kvaliteten iforhold til pris er amatør agtigt, deres kundeservice ligeså.

Den bedste domæne tester er selvfølgelig www.dk-hostmaster.dk det er ligesom dem der styrer det.
Avatar billede 123test Nybegynder
28. juni 2002 - 00:09 #4
Avatar billede mhoffmann Nybegynder
28. juni 2002 - 00:11 #5
Jeg har kun oplevet/hørt godt om scannet.
Avatar billede disky Nybegynder
28. juni 2002 - 00:19 #6
Jeg arbejder på en opdatering af en side som er hostet hos dem.

Jeg har mailet dem 4 gange (på høfligt pænt velformuleret dansk)
Og ringet til dem, den ene gang fik jeg fat i en der knap nok vidste hvad en webserver var.

En ting er sikkert, med de priser de tager, skulle man forvente top/super service, og ikke en service man forventer til ved et 5,- om året webhotel hostest af en 14 årig på en isdn linie.
Avatar billede runeevers Nybegynder
28. juni 2002 - 12:59 #7
Avatar billede mhoffmann Nybegynder
16. juli 2002 - 09:42 #8
Var det ikke en idé at få lukket spm.?