Avatar billede marslars Nybegynder
27. juni 2002 - 23:34 Der er 40 kommentarer og
1 løsning

Arbejdskraft tilbydes indenfor .....

Hejza!
Jeg er en 15-årig dreng, som har brug for projekter i sommerferien.
Jeg har kvalifikationer indenfor alm. HTML, CSS og design, en smule grafisk, men PHP og mySQL er også nogle af mine stærke sider. Har tidligere brugt ASP, men er konveteret over til PHP.

I kan evt. fange mig på ICQ på 159549267 eller på mail lars_fun@hotmail.com

Jeg er frisk på det meste og jeg har referencer til forskelligt arbejde jeg har lavet.

Med venlig hilsen....

Lars!
Avatar billede peng Nybegynder
27. juni 2002 - 23:46 #1
har du nogen referencer?

Peng (plteam.dk)
Avatar billede ismand Nybegynder
27. juni 2002 - 23:48 #2
Hvis du ansætter ham så siger jeg op!

/Ismand
Avatar billede marslars Nybegynder
27. juni 2002 - 23:53 #3
Hejza!
Jep..jeg har da nogle få referencer..
Denne her side er en som jeg har lavet til min CS-clan :)
Hele systemet er lavet i PHP, og senere kommer der så stats genereret fra en dedikeret FreeBSD-server jeg har stående, også PHP.
Det hele er fuldstændig lavet selv :)

Url: http://80.62.217.138/final/buv/
(min egen webserver :P)
Avatar billede djeclemen Nybegynder
27. juni 2002 - 23:58 #4
det er så hvorfor man ikke skal vælge ham..
Avatar billede marslars Nybegynder
28. juni 2002 - 00:01 #5
Hm...måske er det ikke den bedste reference..men det er det eneste som jeg har lige ved hånden.
Avatar billede djeclemen Nybegynder
28. juni 2002 - 00:03 #6
har du løst til noget asp - access
Avatar billede marslars Nybegynder
28. juni 2002 - 00:05 #7
Tjah...det er dog et stykke tid siden jeg har brugt ASP, men det kan da genopfriskes...
Hvad har du i tankerne? :)

Mvh. MarslarS
Avatar billede pryds Nybegynder
28. juni 2002 - 00:06 #8
Hey knægt, skal den se sådan ud?

http://www.kawaii.dk/buv.gif
Avatar billede djeclemen Nybegynder
28. juni 2002 - 00:09 #9
ved mig ser det såen ud
http://gronver.dk/he.jpg
Avatar billede marslars Nybegynder
28. juni 2002 - 00:10 #10
hm...nej okay...det skal den slet slet ikke pryds! :)
Problemet med den side jeg har lavet er at den ikke er venlig i de mindre opløsninger.
Den skal se sådan ud: http://80.62.217.138/final/buv/side.gif
Avatar billede marslars Nybegynder
28. juni 2002 - 00:11 #11
Den virker desværre kun i 1024x786!
Men fuck hvor ser det grimt ud i de små opløsninger..men okay design er heller ik min bedste ven :P
Avatar billede pryds Nybegynder
28. juni 2002 - 00:13 #12
Jeg bruger skal 1024...

Jeg tror det er valget af browsere det kommer an på. Du teste din side for fejl her:

http://w3.org/
Avatar billede djeclemen Nybegynder
28. juni 2002 - 00:13 #13
jeg kører 1024x768
Avatar billede pryds Nybegynder
28. juni 2002 - 00:13 #14
skal=skam
Avatar billede pryds Nybegynder
28. juni 2002 - 00:14 #15
Det er en go' ide at teste sådan noget inden man bruger det som reference :)
Avatar billede marslars Nybegynder
28. juni 2002 - 00:16 #16
Ja okay pryds...det har du nok ret i..det er lidt af en lorteside..men plz!! don´t kill me! :P
Jeg er altså bedst til coding...ikke design (hvilket i nok har fundet ud af) :P

Mvh. MarslarS :)
Avatar billede marslars Nybegynder
28. juni 2002 - 00:21 #17
men takker for den konstruktive kritik..
:)
her er lige en side jeg er ved at arbejde på! grim! et forsøg på at lave et eller andet underligt interface-design med noget PHP incl.

http://80.62.217.138/marslars/
Avatar billede pryds Nybegynder
28. juni 2002 - 00:21 #18
I'll kill you ;) Det går først helt galt i 800'600

http://www.kawaii.dk/800x600.gif

Ej, nu skal jeg nok stoppe, men du kan bruge billederne hvis du vil rette dine fejl.

Der er brugt Opera v 6.01 @win2k
Avatar billede djeclemen Nybegynder
28. juni 2002 - 00:23 #19
Avatar billede marslars Nybegynder
28. juni 2002 - 00:23 #20
hehe!
okay takker pryds!
:)
jeg skal nok få lavet lidt fejlfinding i sommerferien..
Men takker anyway..

Mvh. Mig :P
Avatar billede marslars Nybegynder
28. juni 2002 - 00:25 #21
Okay...kan godt se hvad min fejl er nu :)
Det er faktisk meget simpelt..
Jeg bruger absolute positionering, og det er nok ik så smart :)

Men tak for kritikken.
Avatar billede solve Nybegynder
28. juni 2002 - 00:31 #22
Måske skulle du lige øve dig lidt i de forskellige ting, før du tilbyder at hjælpe andre...
Avatar billede ismand Nybegynder
28. juni 2002 - 00:33 #23
Hej Marslars,

Jeg tror du skal bruge sommeren på Teach Yourself HTML 4.0 in 21 Days, og JavaScript Bible 4th. edition.

Bare et tip.

Mange af os har også været i dine sko, og den eneste vej frem er at læse, og læse og læse,... og fuck PHP, det er så 60'er hippie agtigt at det er til at lukke op og skide i.

.NET min ven, det er darrrjli.

/Ismand
Avatar billede marslars Nybegynder
28. juni 2002 - 00:33 #24
ja okay..men coding er dog min stærke side som sagt.
Men takker for ordene solve.
Skal nok tænke over det ;)
Avatar billede ismand Nybegynder
28. juni 2002 - 00:34 #25
Fuck, jeg tror det her pasta gør mig fed. Jeg må hellere gå i seng inden min krop opdager jeg har spist det.

/Ismand
Avatar billede marslars Nybegynder
28. juni 2002 - 00:36 #26
Okay takker Iceman!
Sov godt
Avatar billede ismand Nybegynder
28. juni 2002 - 00:36 #27
Nu siger du at coding er din stærke side....

*host* Men hvorfor ser din side så _så_ fucked up ud? -- Det er vel DIN kode der gør det er fucked?

On a different note, ... Det er ikke fedt at reklamere med at du har lavet en side for din cs-klan .. Hvad siger det om dig ? -- Du bruger al din tid på cs! Ergo vil folk der evt. skulle ansætte dig ikke tro de får hvad de har betalt for :)

/Ismand
Avatar billede djeclemen Nybegynder
28. juni 2002 - 00:37 #28
pasta ligger neders i mad pyramiden
Avatar billede solve Nybegynder
28. juni 2002 - 00:40 #29
Dine odds er meget dårlige... Am i right?!
Ikke for at være ond, men du må se det i øjnene... Øv dig, hvis du gør det skal du jo nok blive bedre :o)
Avatar billede ismand Nybegynder
28. juni 2002 - 00:40 #30
Ja, og det er fordi den er tung... Og den gør mig tung! -- Det er fra en italiesk pizzabar... Der er ½/½ pasta olivenolie ... Jeg kan trøste mig med at det er den gode slags fedt, og ikke animalsk :)

Jeg vil lige rydde op på kontoret og gå hjem i seng!

Natter
Avatar billede marslars Nybegynder
28. juni 2002 - 00:42 #31
Nevermind!
Er der ikke snart en der skriver et eller andet åndssvagt svar om jeg skal lukke den her så jeg kan give de 15 point væk?
Tak for ordene Ismand.
Jeg ved godt at det er et dårligt image at fremstille at man bruger al sin tid på et eller andet voldigt spil.
Desuden er den grimme side rimelig meget fucked up..
Kommer igen når jeg har en ordentlig reference.
Men takker for alle som brugte deres interessante kommentarer herinde.

Mvh. MarslarS
Avatar billede ismand Nybegynder
28. juni 2002 - 00:42 #32
solve: hans odds _ER_ meget dårlige... ca. 100% chance for ikke at finde noget. En fortrøstning er dog at han prøver! -- Og ved at lære, og blive ved med at lære skal man nok komme langt hvis man har lidt kreativ sans, enten grafisk eller matematisk!

Jeg startede selv som 16 årig, med at lave mIRC scripts... Idag er jeg 23, og sidder jeg i et hyggeligt kontor i det indre Århus og laver det det jeg altid har villet -- Så der er lys for enden af tunnelen!

Keep working bud!
Avatar billede ismand Nybegynder
28. juni 2002 - 00:43 #33
LUK FOR HELVEDE!
Avatar billede marslars Nybegynder
28. juni 2002 - 00:43 #34
Jeg oddser aldrig! Jeg taber altid Solve :P..
nat! Jeg smutter i seng nu.
Sov godt.

Mvh. MarslarS
Avatar billede ismand Nybegynder
28. juni 2002 - 00:44 #35
jeg sagde du skulle lukke! Hit med de 15 point fistermedister!
Avatar billede pryds Nybegynder
28. juni 2002 - 00:45 #36
hmmmm "kreativ matematisk-sans" ?
Avatar billede ismand Nybegynder
28. juni 2002 - 00:45 #37
ja!
Avatar billede marslars Nybegynder
28. juni 2002 - 00:46 #38
Nå men takker anyway.

Held og lykke med Århus fremover Ismand!
Og solve....hyg dig.
Hilz forresten ham Peng og sig jeg er ikke er interesseret :P (just kidding).
ZeZ allesammen
Avatar billede ismand Nybegynder
28. juni 2002 - 00:47 #39
Ja, du ved... man har to hjernehalvdele ;)

Undskyld.. jeg skulle måske have brugt ordet "Innovativ" .. Men er det ikke blevet overbrugt sammen med "Jeg er meget pragmatisk!"
Avatar billede pryds Nybegynder
28. juni 2002 - 00:50 #40
kreativ matematisk-sans er skam et meget interessant ord :)
Avatar billede ismand Nybegynder
28. juni 2002 - 01:04 #41
mjah, man har i det mindste fremtid som selskabstømmer!