Avatar billede acid-rain Nybegynder
27. juni 2002 - 21:03 Der er 18 kommentarer og
1 løsning

Flash-opgave (penge at tjene)

Davs.

Jeg vil meget hellere have oprettet dette spm. på sharksforum - men da jeg ikke har noget bankKort, og jeg ikke må opgive mine forældres på nettet, så er det jo et problem.

jeg søger en som kan fremstille en flash-side.
Siden skal være noget unikt, dvs. grafisk præget, god musik osv.

Siden skal være a la.: www.xeofreestyle.com

Siden skal bruges til Counter-Strike klanen: Spirit of Amiga (SoA)

Sig jeres pris - og vi kan finde ud af det!

I må meget gerne lave et hurtigt preview (så jeg kan se det, inden jeg køber)

Håber i vil hjælpe.

Vi kan snakke over icq.
Avatar billede n0life Nybegynder
27. juni 2002 - 21:36 #1
Hmm....Jeg er MÅSKE intresseteret....
Er du  virkelig en fra SoA ?
Giv mig dit icq nummer...Og jeg kommer måske online iaften, eller os kommer jeg imorgen...
Der er nogen problemmer med mit icq...
Avatar billede n0life Nybegynder
27. juni 2002 - 21:36 #2
Nogen stavefejl
Avatar billede _just4fun_ Nybegynder
27. juni 2002 - 21:39 #3
Nogle, ja ;-)
Avatar billede n0life Nybegynder
27. juni 2002 - 21:40 #4
Hehe der skal jo være plads til lidt af hvert ;)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
28. juni 2002 - 00:27 #5
acid - Hvis den med [SoA] er korrekt, så laver jeg den gerne for en kasse bajer *GG*

flasher@nikolajdu.dk

icq - 73133704

Du vil ikke blive skuffet!!

/Nikolaj
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
28. juni 2002 - 00:59 #6
Nåja og for en god ordens skyld, så må du ikke give point ud for en opgave ikke alle på eksperten har adgang til.

/Nikolaj /co-admin
Avatar billede master_nemo Nybegynder
28. juni 2002 - 01:02 #7
n0life fra SoA mirc chan:
SoA is looking for a flash coder, msg FoxX ...
men acid rain ...jeg ved da at en del fra SoA er over de 18 og burde ha dankort osv... oh well...en anden ting kender pr0fane ikke til flash da?
Avatar billede moonchild Nybegynder
28. juni 2002 - 12:20 #8
Hey nikolaj... For en kasse bajer??? Så må du have massere af fritid hva? Eller også er du bare tørstig? :D
- jeg mener bare at der skal lægges en del arbejde i at lave en side som www.xeofreestyle.com . - og hvis du vil gøre det for en kasse bajere og lidt opmærksomhed.... RESPEKT.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
28. juni 2002 - 12:24 #9
Jooooo, jeg er meget tørstig og en kasse vil næppe forslå til det arbejde der er i det. Til gengæld så har det, at have lavet [SoA]´s side en kæmpe reklame værdi - Så det går nok lige op.

Anyway så er jeg selv i stand til at købe de sidste par kasser, mens jeg fumler med siden. ;-)

/Nikolaj
Avatar billede acid-rain Nybegynder
28. juni 2002 - 16:32 #10
Jeg kan høre i ved hvem SoA er :D

Ser i: jeg snakker en del med FoxX, og vil gerne hjælpe dem med at finde en flash-ekspert.

Nolife, og jer andre: Mit icq er: 163041794

Håber vi kan snakke der!
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
30. juni 2002 - 18:58 #11
Hvad er adressen til SoA's nuværende hjemmeside?
Er glad for jeg så linket til det andet flashsite... Det er da helt vildt. Troede kun at gud kunne lave sådan noget *G*
Avatar billede acid-rain Nybegynder
01. juli 2002 - 11:44 #12
Nej - Nikolajdu kan lave det, han er gud :D

Vi er ved at få hjælp af ham.

Tak for det!
Avatar billede mosegris.dk Nybegynder
01. juli 2002 - 19:00 #13
Fedt nok! Det glæder jeg mig til at se!
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
01. juli 2002 - 20:56 #14
acid - Jeg har stadigt brug for lidt oplysninger, så hvis du kommer fobi icq i aften en gang :))
Avatar billede acid-rain Nybegynder
02. juli 2002 - 10:05 #15
Jeg glæder mig også.

Jeg skal nok være online hele tiden :DD
Avatar billede bouggi Nybegynder
02. juli 2002 - 10:09 #16
Hmmmmmmmmmmmmm... Hvad jeg ikke fatter her er hvad SoA skal med en ny opdateret side .. da det sidste jeg hørte var at de var stoppet med at spille........
Men det er da muligt at jeg har hørt/læst forkert..
Eller er de startet op igen.......
Og jo pr0fane kan så vidt jeg ved sagtens lave en del flash......... men måske ikke nok.......

Bouggi
Avatar billede bouggi Nybegynder
02. juli 2002 - 10:20 #17
Der var forresten nogen der spurte efter SoA 's HP........

http://www.team-soa.net/

Det skulle være her
Avatar billede acid-rain Nybegynder
03. juli 2002 - 09:00 #18
SoA er IKKE stoppet med at spille, så har vist hørt forkert, ellers skal du måske ha` briller :D

www.team-soa.net: Den er ikke opdateret i lang tid. De laver ikke på den mere, da de søger en ny site.
Avatar billede acid-rain Nybegynder
09. juli 2002 - 17:22 #19
fs