Avatar billede koxxx Nybegynder
27. juni 2002 - 18:59 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Problemer med lyd?

Hej

Efter jeg har installeret mit nye grafikkort GeForce 4 TI 4200 kan jeg ikke afspille lyd? Hverken musik, i spil eller lign.

Hvad er der galt?

koxxxx
Avatar billede a-torsten Nybegynder
27. juni 2002 - 19:00 #1
Tror du ikke at du er kommet til at rykke lydkortet løst..??
Avatar billede Slettet bruger
27. juni 2002 - 19:02 #2
Ah det er nemt du skal bare.... nå, nej du afviser jo bare mine svar. :)
Avatar billede koxxx Nybegynder
27. juni 2002 - 19:06 #3
schulze<< "Mine svar"??? Var det ikke kun 1??

koxxxx
Avatar billede Slettet bruger
27. juni 2002 - 19:10 #4
mine = mit even
Avatar billede koxxx Nybegynder
27. juni 2002 - 19:16 #5
Hehe, ja ja nogle bliver aldrig ældre!!!
Avatar billede bassi Nybegynder
27. juni 2002 - 19:20 #6
Der kan være en konflikt på fordelingen af ressourcerne efter installationen af grafikkortet. :)
Avatar billede Slettet bruger
27. juni 2002 - 19:24 #7
koxxx>Hehe, ja ja nogle bliver aldrig ældre!!!

Det er da dig der ikke er mand nok til at begrunde hvorfor du afviser mit svar.
Avatar billede koxxx Nybegynder
27. juni 2002 - 19:33 #8
Du har da ikke bedt om en begrundelse!!!

Men ok det får du. Jeg synes bedre om de 2 andres svar end dit! Desuden svarede du jo heller ikke rigtigt på mit spørgsmål! Det jeg var i tvivl om var om jeg skulle til at reperere XP efter installation!!!
Avatar billede Slettet bruger
27. juni 2002 - 19:38 #9
Fra det andet spørgsmål:
Kommentar: schulze
27/06-2002 18:59:59    koxxx>Hvad var galt med mit svar?

En del af dit spørgsmål lød:
Nogle som har lidt erfaring med opdatering af hardware i win xp og som vil fortælle lidt om hvordan det nemmest gøres!

Mit svar:
Klik start - kontrolpanel - klik Tilføj hardware - følg guiden. Luk derefter computeren, pil strømkablet fra, tag fat i et radiator rør for at fjerne statisk el. fra din krop og sæt din nye hardware i.
Tænd computeren igen.
Voila så er den installeret.
Det er jo ikke for sjovt der er et ikon der hedder Tilføj Hardware. :)

Nej ok jeg svarer ikke på dit spørgsmål.
!!! fremmer ikke dit budskab.
Avatar billede koxxx Nybegynder
27. juni 2002 - 19:41 #10
Glemte du at læse resten af spørgsmålet, ang. installation uden reperation af XP???

Dit svar:
Klik start - kontrolpanel - klik Tilføj hardware - følg guiden. Luk derefter computeren, pil strømkablet fra, tag fat i et radiator rør for at fjerne statisk el. fra din krop og sæt din nye hardware i.
Tænd computeren igen.
Voila så er den installeret.
Det er jo ikke for sjovt der er et ikon der hedder Tilføj Hardware. :)
Avatar billede Slettet bruger
27. juni 2002 - 19:47 #11
??
Avatar billede aners Nybegynder
28. juni 2002 - 19:27 #12
hvor er det sødt at i sidder og "skændes" om et gammelt spørgsmål istedet for at holde jer til emnet...

Tjek egenskaber for hardware, se om der er en konflikt vedr. IRQ

I din bios kan du manuelt sætte IRQ til hardware, du kan også lade dit OS definere det.