Avatar billede mias Nybegynder
27. juni 2002 - 18:10 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Program der samarbejder med WME

Hej allesammen, jeg har WME installeret på min maskine og kan godt broadcaste enkelt filer. Men hvilket afviklings program kan bruges når man broadcaster live?
Håber i kan hjælpe.

/Mia
Avatar billede 4u2x Nybegynder
27. juni 2002 - 18:11 #1
mener du i forbindelse med netradio?
Avatar billede mias Nybegynder
27. juni 2002 - 18:22 #2
Ja.
Avatar billede 4u2x Nybegynder
27. juni 2002 - 18:30 #3
for det første er det ulovligt ik at have lavet en aftale med KODA (www.koda.dk).

for det andet, ja så ved jeg intet på dette område..
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
27. juni 2002 - 18:40 #4
Man behøver skam ingen aftale med Koda, så længe man har styr på rettighederne til de filer der streames....

Anyway så kan WME da sagtens bruges til live streaming.

/Nikolaj
Avatar billede mias Nybegynder
27. juni 2002 - 19:18 #5
Ja, jeg ved godt WME kan streame. Men hvis jeg skal spille/mixe musik og speak. Hvilke program kan føre lyden gennem WME?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
28. juni 2002 - 00:15 #6
Du skal ikke bruge et program - Hvis du har begge dele, så skal du bruge en mixer til at samle lyden inden du outputter den.
Avatar billede mias Nybegynder
28. juni 2002 - 02:03 #7
Jeg har mixer, og afspillere. Skal jeg så sætte et phono-minijack på og køre fra mixeren til line-in på computeren???
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
28. juni 2002 - 02:04 #8
Lige præcis - Det ville jeg ihvertilfald gøre. :))

Det giver dig også langt den bedste lyd/mixning.

/Nikolaj
Avatar billede mias Nybegynder
28. juni 2002 - 02:07 #9
Jeg giver dig pointene. Men lige nu har jeg ikke mulighed for det. Hvorfor ved jeg ikke. Eksperten har ikke givet mig mulighed for at acceptere svar endnu.
Tak for hjælpen.

/Mia
Avatar billede mias Nybegynder
28. juni 2002 - 02:08 #10
Men jeg tror det er fordi du ikke har oprettet din "besked" som svar. Men du er CoAdmin, så det ved du mere om end jeg.

/Mia
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
28. juni 2002 - 02:10 #11
Du har helt ret, men jeg havde ikke svaret, da jeg ikke anede om du var tilfreds. Generelt har jeg en holdning om ikke at svare før jeg er 99% sikker eller jeg bliver bedt om det - Ikke at andre skal have det sådan, men sådan gør jeg.

God nat :))

/Nikolaj
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
28. juni 2002 - 02:13 #12
Er du i tvivl eller har du andre spørgsmål om eksperten og brugen heraf, så kan du altid oprette et spørgsmål til 0 point i kategorien "Om Eksperten" http://www.eksperten.dk/kat/43 eller kontakte en coadmin på tilsvarende måde i "vores kategori" http://www.eksperten.dk/kat/123

/Nikolaj
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
28. juni 2002 - 02:14 #13
Vil du se lidt nærmere på "eksperterne", så kan du jo kigge forbi - http://www.fotx.net/nikolajdu
Avatar billede mias Nybegynder
28. juni 2002 - 02:28 #14
Tak for hjælpen Nikolaj.

/Mia