Avatar billede ahl Nybegynder
13. august 2000 - 14:59 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

ICQ- Importer kontakpersoner

Jeg har formateret min harddisk, men inden jeg gjorde det, kopierede jeg hele ICQ mappen. Kan jeg så ikke importere de gamle kontaktpersoner i det nye ICQ?

(-Ahl-)
Avatar billede kagearm Nybegynder
13. august 2000 - 15:17 #1
jow du skal bare registere din ICQ i samme ICQnr. som du havde for og efter det skal du lukke ICQ ned igen, og så kan du finde i din gamle ICq mappe en mappe ved navnet db99b eller sådan noget i den stil, og den kopiere du så ellers bare over i den nye mappe hvor ICQ er instaleret

mere simpelt kan det ikke gøres, så rundt med de piont

//kagearm
Avatar billede ahl Nybegynder
13. august 2000 - 15:23 #2
\"Can\'t create database index files\"
Avatar billede keysersoze Guru
13. august 2000 - 16:02 #3
ellers lægger du bare din kopi af hele ICQ indpå din HD - derefter installere du bare oveni... så skulle alle personerne gerne være der....

det plejer jeg i hvert fald at gøre...
Avatar billede kagearm Nybegynder
13. august 2000 - 16:05 #4
du skal lukke ICQ helt også det icon der er nede traybaren den skal også væk så skulle det virke det plejer jeg at gøre og har aldrig haft problemer
Avatar billede ahl Nybegynder
13. august 2000 - 16:06 #5
nope, ingen af tingene virker!!
Avatar billede keysersoze Guru
13. august 2000 - 16:24 #6
ok... så installere du en helt ny icq - og tager kopi af mapperne: Db99b - NewDB - UIN - 2000a - AteBrowser... nogle af dem har du måske ikke - kommer an på hvilken version du kører.... men ellers ALT hvad der har noget med dit ICQ-nummer at gøre...
Avatar billede ahl Nybegynder
13. august 2000 - 16:27 #7
det har jeg jo gjort, men så når jeg kører ICQ, så kommer der en fejlmeddelse der hedder \"Can\'t Create Index File\"!
Avatar billede gozar Nybegynder
13. august 2000 - 21:18 #8
Jeg gør følegnde. Jeg tager en backup af min icq før jeg geninstallere. Hele icq mappen. Når mit styresystem så er installeret kopiere jeg min icq backup in på c:\\programmer\\icq Så installere jeg icq oveni og intaster UIN og Password. Så er alt som det var før jeg geninstallerede styresystemet.
Avatar billede manon Nybegynder
14. august 2000 - 13:16 #9
Avatar billede ahl Nybegynder
14. august 2000 - 15:35 #10
Jeg har gjort precis det i skriver, men den kommer stadig med fejlen \"Can\'t create database index file!\"
Avatar billede keysersoze Guru
14. august 2000 - 16:31 #11
ja - så må du nok se realiteten i øjnene... du kan ikke få den frem....
Avatar billede gozar Nybegynder
14. august 2000 - 23:28 #12
hvornår kommer den fejl helt præsis
Avatar billede wolf_ Nybegynder
16. august 2000 - 22:40 #13
Hvis du tiligere har kørt ICQ 99b eller tidligere ver. Og nu har instaleret ICQ 2000 skal du ombøbe mappen Db99b til 2000a ellers virker det ikke.

Du kan også hvis du har gemt HELE ICQ mappen, bare kopierer den ind i programmer, også overskrive den når du instalerer den nye ICQ så skulle det også virke
Avatar billede ahl Nybegynder
16. oktober 2000 - 00:06 #14
der intet der virker!!