Avatar billede domino1977 Nybegynder
27. juni 2002 - 09:45 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Hvordan kører man et program DIREKTE fra en Browser????

Jeg ville gerne høre om der er nogen der kan sige mig om man kan kører et program direkte fra en browser af???

Ikke noget med at downloade eller andet, den skal simpelthen STARTE EXE filen.... uden nogen problemer, det jeg bliver nødt til lige nu er at sige at den skal åbne og ikke gemme, eller download, HVER gang jeg prøver at åbne et program..... det er noget vi skal bruge til et intranet...

Kan man gøre det med en HTML kode eller skal der andet til????

MvH
Kim
Avatar billede Slettet bruger
27. juni 2002 - 09:48 #1
På en hjemmeside der ligger på Nettet er det heldigvis umuligt.
Avatar billede Slettet bruger
27. juni 2002 - 09:48 #2
Hvis det er en lokal html fil kan det drejes med et ActiveX objekt.
Avatar billede domino1977 Nybegynder
27. juni 2002 - 09:54 #3
Hvordan laver man sådan et ActiveX object??

Kan du give mig en source fil, eller kan jeg finde den et eller andet sted??

MvH
Kim
Avatar billede rasmus_larsen Nybegynder
27. juni 2002 - 09:54 #4
Hmm... følger lige med her
Avatar billede Slettet bruger
27. juni 2002 - 09:58 #5
hmmmm nah, det kan nemt misbruges af mindre heldige elementer, så det vil jeg ikke poste her.
Avatar billede domino1977 Nybegynder
27. juni 2002 - 10:01 #6
Vil du sende den til min e-Mail så????

mVh
kim
Avatar billede Slettet bruger
27. juni 2002 - 10:10 #7
Nah alle kan jo finde det hos MS så her har du det:

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;EN-US;q232077
Avatar billede =maddog= Nybegynder
27. juni 2002 - 10:19 #8
Det kan også gøres via en bug i showModeless. Men det vil jeg heller ikke poste her.
Avatar billede domino1977 Nybegynder
27. juni 2002 - 10:25 #9
Kan du så ikke sende det til min E-Mail??

domino@tdcadsl.dk??

MvH
Kim