Avatar billede kjs Nybegynder
26. juni 2002 - 19:47 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

CD-ROM drev forsvinder

Jeg har nu et par gange oplevet at et eller andet stykke råddent software går ind og smadrer driveren til CD-rom drevet i windows 2000 prof. Det er simpelthen ikke muligt at få CD-rom drevet på fode igen - uden en total reinstallation af windows 2000. Jeg har prøvet alt. CD-rom står bare en enhedshåndteringen med et gult udråbstegn. Og man kan geninstallere drevet nok så mange gange uden helt.

Har nogen andre oplevet dette - og er der i givet fald nogen der har en løsning på problemet.
Avatar billede retaxes Nybegynder
26. juni 2002 - 20:27 #1
ved ikke om det også gælder for Win2k, men prøv dette

Prøv enten at lav en load setup defoults inde i bios eller også kan i gøre dette her hvis i har xp.
Prøv følgende. Start - Kør > Regedit
Gå ned til HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{4D36E965-E325-11CE-BFC1-08002BE10318}
Hvis 'Upperfilters' eller 'Lowerfilters' står der, så slet dem.
Avatar billede dinkie Nybegynder
27. juni 2002 - 11:35 #2
Avatar billede kjs Nybegynder
29. august 2002 - 22:00 #3
Vist på tide at lukke denne sag - har dog ikke støt på problemet siden. I får begge 50 P.
Avatar billede retaxes Nybegynder
30. august 2002 - 22:28 #4
takker for pointene