Avatar billede hanloven Mester
26. juni 2002 - 18:58 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

ICQ Phone

Jeg har nogen problemer med at få min icq phone til at fungere. Spørgsmålet http://www.eksperten.dk/spm/228095 er om dette. (Er vist kommet til at oprette det under den forkerte kategori...) :-)

Håber nogen kan hjælpe.
Avatar billede quarp Nybegynder
26. juni 2002 - 19:08 #1
Hvor er pointene?
Avatar billede quarp Nybegynder
26. juni 2002 - 19:09 #2
Selve icq programmet virker af lort! Brug heller GameVoice. Det er bedre. Tror vist nok også man skal betale for icq phone nu!
Avatar billede hanloven Mester
26. juni 2002 - 20:41 #3
Pointen er at programmet fungere fint på en anden forbindelse. Bare ikke på min. derfor vil jeg mene at der er en port der ikke er åben i min router.

Icq Phone er stadig gratis, når du kører pc - pc. Det er phone - pc der koster. Jeg vil prøve at tjække GameVoice ud, men vil stadig finde ud af hvad problemet er med Icq Phone.
Avatar billede hanloven Mester
17. juli 2002 - 22:15 #4
Quarp. Ku jeg ikke få dig til at oprette et svar på det andet spørgsmål jeg henviser til i mit spørgsmål? - Så får du lige nogle point :-)