Avatar billede advokaten Nybegynder
26. juni 2002 - 12:16 Der er 8 kommentarer

Kølere til en socket A (1100 MHz)

G´dav i stuen.

Jeg skal bruge en kølere til en Socket a 1100 MGz.

Den må ikke larme ret meget, helst så lidt som muligt....
Avatar billede hundevennen Nybegynder
26. juni 2002 - 12:20 #1
du skal absolut ha en thermal take Silent viking - 2100 rpm støj ca. 21 db
næsten lydløs - ca. 350 kr.
Avatar billede hundevennen Nybegynder
26. juni 2002 - 12:21 #2
den fås i de fleeste edb butikker f.eks her www.hkautomation.dk
Avatar billede advokaten Nybegynder
26. juni 2002 - 12:27 #3
man kan ikke få en der ikke larmer lidt mindre, vel ??
Avatar billede hundevennen Nybegynder
26. juni 2002 - 12:33 #4
den er meget lydløs - 21 db er ifølge eksperterne ikke hørligt for det menneskelige øre - den vil du blive glad for, - medmindre du sidder med øret inde i din pc kan du ikke høre den - din psu køler larmer garanteret mere
Avatar billede wanix Praktikant
26. juni 2002 - 12:50 #5
Jo du kan godt få en der larmer en lille bitte smule mindre. Men jeg ville også foreslå hundevennens køb.
Det er god kvalitet, og den giver en god køling!
Avatar billede rs2000 Nybegynder
26. juni 2002 - 21:42 #6
http://www.studiedata.dk/group.asp?group=135

Her er der nogle meget lydsvage kølere,men prisen er ikke altid så svag.

Jeg har selv en Silent Viking,og er meget godt tilfreds med den.
Den har en svag "susen",men man skal sidde og lytte efter den,for at høre den.Man lægger ikke mærke til "støjen" i det daglige.
Så den vil jeg anbefale/foretrække:-)

Den kan erhverves for 298kr her:http://www.bjtrading.dk/dk/info.asp?varenr=Cooler-SV
eller www.bjtrading.dk ->"cpu kølere" så er den nr. 4 fra neden:-)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
25. juli 2002 - 01:46 #7
Jeg synes seriøst du skal lukke nogle af alle dine åbne spørgsmål før du spørger mere. Du har over 1930 point ude...

http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=mille&option=22

/Nikolaj /co-admin
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
25. juli 2002 - 01:47 #8