Avatar billede zajin Nybegynder
25. juni 2002 - 15:01 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mit internet disconnecter hele tiden

Hvorfor bliver mit internet ved med at disconnecte?? når jeg sidder og spiller fx. Counter-strike eller D2 så lige pludselig står jeg stille også bliver jeg nødt til at reconnecte.
nogle gange er det nok bare at reconnecte andre gange går der 10 minutter før internettet virker igen!
jeg har TDC ADSL 512/256.
vi er 4 computere på og vi bliver alle disconnectet samtidig!
Plz hjælp mig!
Avatar billede zajin Nybegynder
25. juni 2002 - 15:03 #1
forresten vi er på ved hjælp af en Router
Avatar billede bufferzone Praktikant
25. juni 2002 - 15:39 #2
Det kan være mange forskellige ting, f.eks. en dårlig router eller et netkort der støjer.
Har du lagt mærke til om det sker når en bestemt computer er på, Hvis det er tilfældet vil det være det netkort der støjer.
Jeg har et par gange oplevet at selv netkort i slukkede maskiner gav problemer og at problemerne først forsvandt når disse netkort blev pillet af nettet.

Hilsen
Kim fra http://www.bufferzone.dk
http://www.fotx.net/bufferzone
Avatar billede grenaa1 Nybegynder
25. juni 2002 - 15:39 #3
hvad er det for en router
Avatar billede Slettet bruger
25. juni 2002 - 16:51 #4
Jeg have samme problem engang. Det var en dårligt/ødelagt router. Min router var en D-link 804. Hvilken ADSL forbindelse har du??
Avatar billede bluex Nybegynder
04. juli 2002 - 21:22 #5
jeg har haft en ven med samme problem der fandt tdc ud af det var en
fejl på centralen
har du lad mærk til om lys på dit mode blink eller gå ud nå det sker
prøve at lad tdc test line og se om der skulle være en fejl