Avatar billede stef Praktikant
25. juni 2002 - 11:56 Der er 6 kommentarer og
3 løsninger

10Base-T Network ethernet (netværkskort)

jeg skal have en computer med et 10Base-T Network ethernet (netværkskort) for at kunne køre adsl 2 Mbit

er der nogen som kender et godt mærke på ovennævnte og hvor man kan købe det billigere end de 500 dask som min udbyder vil sælge mig det for?

mvh
stefan
Avatar billede thomashove Nybegynder
25. juni 2002 - 12:13 #1
www.edbpriser.dk
www.itbutikken.dk

500 dask for et netkort.... absurd
Avatar billede benny.dk Nybegynder
25. juni 2002 - 12:16 #2
Kig på edbpriser http://www.edbpriser.dk/netvaerk/net-netkort.asp det er idag næsten ligegyldigt hvilket kort du vælger.
Avatar billede thomashove Nybegynder
25. juni 2002 - 12:22 #3
du bør max give 150 men du kan også få ned til ca. 100
Avatar billede soreno Praktikant
25. juni 2002 - 12:25 #4
når du så alligevel skal købe et, så sørg for at det er et 10/100Mb så du er fremtidssikret.
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
25. juni 2002 - 12:25 #5
og hvis du ikke vil købe over internettet, har de også i Bilka, ComputerCity, på Falkoner allé, mv.
Avatar billede benny.dk Nybegynder
25. juni 2002 - 12:27 #6
Kr 68 for det billigste:-)
Avatar billede _mig Nybegynder
25. juni 2002 - 12:31 #7
Her er nogle af de billigste fra EDB Priser.
Godt råd hold dig fra Bilka og Computer City begge steder har de ikke forstand på EDB.

Rimeligt godt kort ikke det bedste men priser er god nok >
Fast Ethernet    10/100Mbit/s / PCI 99 kr.

Den ultra billige men virker også.
Realtek Fast Ethernet RT8139C  70 kr.

Se mere på www.edbpriser.dk
Avatar billede _mig Nybegynder
25. juni 2002 - 12:32 #8
Disse to er de billige løsninger det er som alt andet du får hvad du betaler for..
Avatar billede soreno Praktikant
25. juni 2002 - 12:42 #9
men det er helt sikker rigeligt hvis det skal bruges til en 2Mb adsl linie.