Avatar billede cute_dude Nybegynder
25. juni 2002 - 08:13 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Streger på skærmen?

Vær venlig først at læse dette: http://www.eksperten.dk/spm/227782

Jeg har nu testet det med en anden skærm og stregerne er der stadig(!). Det må derfor være min computer der er "itu" men hvor?

Info: Det er en Athlon 550Mhz med onboard Via lyd og netop lyden gik for et par uger siden... relateret? Grafikkortet er et Geforce1.

Den som kommer med den rigtige løsning/bedste forslag "vinder"

Mvh
Cude_Dude
Avatar billede Slettet bruger
25. juni 2002 - 08:16 #1
det billed af skærm funker ik' ?
Avatar billede Slettet bruger
25. juni 2002 - 08:17 #2
Nåå.. troede jeg kom ind på Yahoo's side.. Go'morn.. :o)
Avatar billede Slettet bruger
25. juni 2002 - 08:18 #3
Jeg kan ik' rigtig se de sorte streger? Hvor er de henne?
Avatar billede scb Praktikant
25. juni 2002 - 08:22 #4
Da du ikke kan se det på et screen shot, så må det være en hard ware fejl, så det bedste  bud vil være at prøve med et andet grafikkort.
-SCB
Avatar billede _mig Nybegynder
25. juni 2002 - 08:30 #5
Mit bedste bud på Streger på skærmen er at skærmen er defekt..
Har mange problemer med skærme her hvor jeg er der viser streger.
Hvorfor et mærke, model, årgang
Avatar billede scb Praktikant
25. juni 2002 - 08:36 #6
mig>> Læs hvad cute dude skriver han har prøvet med en anden skærm.
Avatar billede pilfinger Nybegynder
25. juni 2002 - 08:42 #7
prøv at chekke enhedshåndteringen og se om der er noget der som fortæller om der er noget galt evt opdatere din skærm driver chek kabler osv for revner om de er klemte sider korrerkt i.

nu er det vel ikke sådan at du har haft tabt skærmen på gulvet eller ligende for så kan det være den er ved at ryge sig en tur.
Avatar billede cute_dude Nybegynder
25. juni 2002 - 08:49 #8
Piv - det er altså ikke skærmen. Jeg hentede en ældre 15" fra mine forældres computer og installede drivers men stregerne var der stadig. Bagefter tog jeg denne 15" tilbage til deres computer og stregerne var væk. Det ER ikke skærmen. Og nej man kan ikke se det på screenshotet (som det blev pointeret i den anden post hehe.). Grafikkortet er også umiddelbart mit bud so far...
Avatar billede Slettet bruger
25. juni 2002 - 10:12 #9
hmm.. doh... måske skulle jeg ha' ventet med at svare til jeg var vågen... :o)
Avatar billede cute_dude Nybegynder
06. august 2002 - 23:51 #10
.