Avatar billede kimilion Nybegynder
25. juni 2002 - 01:12 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Skærm......

ude på skrivebordet kører jeg med 85 hz, men i spil køre jeg kun med 60.
Hvorfor køre jeg ikke også med 85 i spil.
Det er den samme opløsning jeg kører med.
jeg har win xp.
Avatar billede sif4ever Nybegynder
25. juni 2002 - 01:13 #1
Du kan som regel sætte det op under hvert spil i hvert fald i nyere spil, prøv og tjek under setting, options eller lignende.

Hilsner
Http://www.dkdebat.dk
Avatar billede kimilion Nybegynder
25. juni 2002 - 01:16 #2
Prøvede lige hurtigt, men kunne ikke finde noget.
Avatar billede sif4ever Nybegynder
25. juni 2002 - 01:31 #3
Hvilket spil snakker vi om? Højere klik på ikonet og gå ind under indstiller der, sådan kan man som regel også ændre det.

Hilsner
Http://www.dkdebat.dk
Avatar billede retaxes Nybegynder
25. juni 2002 - 10:32 #4
Højreklik på ikonet og vælg Kompabilitet 95/98/2k

Er det noget du kan se - flimmer etc. - eller er det noget du mener den skal kunne.

Opløsningen i spil er vel på 600x800 og så kan du ikke tvinge den højere end 60Hz.
Avatar billede robotten Praktikant
25. juni 2002 - 10:34 #5
Hvad kører du med af grafikkort? Under indstillingerne for dette, kan der (måske) sættes en frekvens ud for hver opløsning. Skifter spillet så opløsning (selv om du skriver, at det gør det ikke), så skulle den gerne køre med den forudstillede frekvens.
Avatar billede robotten Praktikant
28. juni 2002 - 08:47 #6
Yo fætter?
Avatar billede robotten Praktikant
25. juli 2002 - 11:01 #7
Skal der lukkes, eller driller det stadig??
Avatar billede kimilion Nybegynder
26. juli 2002 - 15:40 #8
Ups....Jeg havde helt glemt det.
Jeg fandt selv et lille program, så det virker fint nu!
Avatar billede fcs Novice
26. juli 2002 - 15:44 #9
Kimilion>> Når man selv finder løsningen på sit problem er det god skik og brug at man lige offentliggør den herinde. Ellers kunne de personer der har brugt tid og energi på at svare dig jo tro at du bare har brugt deres råd og så taget pointene selv. Jeg påstår på ingen måde at det er sådan det forholder sig, det var bare et lille venligt tip ;-) På den måde kan andre der har samme problem som dig jo også søge i databasen og finde ud af hvordan du løste dit problem.

Med venlig hilsen og ønsket om en god weekend til alle

FCS/CoAmdin
Avatar billede fcs Novice
26. juli 2002 - 15:44 #10
Og nej, jeg har intet med Tvind at gøre, så jeg må hellere rette "CoAmdin" til "CoAdmin" ;-)