Avatar billede tcb Nybegynder
24. juni 2002 - 20:20 Der er 19 kommentarer

PHP programmører søges (Årets mest originale titel ;D )

Jeg har tidligere annonceret her på eksperten at jeg skal I gang med at starte et stock photo site, well..ideen er vokset og jeg skal nu til at bruge nogle programmører til at ordne front-end og back-end evt. Også videreudvikling af sitet. Det er op til jer. Betaling er der ingen af. Men gik udfra at det bliver til et par ture I byen for at brænde eventuelle overskud af.. såå.. også er I jo så varm-hjertede herinde på eksperten ;D
Avatar billede jkmedia Nybegynder
24. juni 2002 - 20:53 #1
hvad helt præcist er det der skal laves?????? og kan man eventuelt se siden??
Avatar billede tcb Nybegynder
24. juni 2002 - 20:59 #2
Well, sitet er ved at blive skabt rent koncept-mæssigt. Så nej, den kan ikke ses.

Som jeg har skrevet skal der laves front-end og back-end. Dvs. gallerier i front-enden, etc. Opdateringsmoduler i back-end'en..alt sammen simpelt ;)
Avatar billede jkmedia Nybegynder
24. juni 2002 - 21:01 #3
det er kun programmering, og ikke design?!?
Avatar billede tcb Nybegynder
24. juni 2002 - 21:07 #4
Kun programmering. Så simpelt som det :o)
Avatar billede jkmedia Nybegynder
24. juni 2002 - 21:11 #5
oki...jamen jeg vil da gerne prøve og se om jeg kan hælpe dig!
Avatar billede tcb Nybegynder
24. juni 2002 - 21:14 #6
det lyder da godt.. har du en e-mail hvorpå jeg kan kontakte dig?
Avatar billede jkmedia Nybegynder
24. juni 2002 - 21:16 #7
jan@boob.dk
Avatar billede tcb Nybegynder
26. juni 2002 - 16:16 #8
Nogle der vil have 200 point? hehe
Avatar billede NanoQ Nybegynder
26. juni 2002 - 16:21 #9
tcb, forklar mig lige hvem kwanstudios er...

NanoQ/coadmin

(jeg vil lige opfordre alle til IKKE at lægge svar her)
Avatar billede tcb Nybegynder
26. juni 2002 - 17:50 #10
nanoq > Kwan Studios er, som det fremgår flere steder her på sitet, blandt verdens største medie bureauer. Vi leverer al grafisk arbejde lige fra tryk af corporate identities til store avancerede internet løsninger. Vi er repræsenteret i 25 lande med 80 medarbejdere worldwide. Nogen grund du spørger nanoq? og det strider måske imod eksperten's regler at udlevere point? for mig rør det mig langt fra at give 200 point væk, kan jo ikke lige se hvad de skal bruges til :o) og de kan jo sikkert gøre gavn hos andre.
Avatar billede runeevers Nybegynder
26. juni 2002 - 18:06 #11
tcb > Jeg tror han mener brugeren kwanstudios :)

Som bekendt er det jo i strid med reglerne at have flere aktive brugere :o)
Avatar billede tcb Nybegynder
26. juni 2002 - 18:09 #12
ooh. det havde jeg slet ikke tænkt på. well. kan da sagtens opgive denne her og vende tilbage til den anden hvis det er hvad han vil. men fandt havde en dag noget tid der skulle slås ihjel og blev nysgerrig om jeg havde brugere på gamle e-mails. det må i meget undskylde, det har jeg ikke tænkt på :o) ban mig eller hvad du vil. det røre mig som sådan ikke, det er jo mig der støtter siden ved at besøge den og klikke på dennes bannere ;)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
26. juni 2002 - 19:16 #13
det er imod Ekspertens regler at have flere brugere... Luk derfor tcb (http://www.eksperten.dk/konto.phtml og vælg "luk konto")

NanoQ/coadmin
Avatar billede zer0c00l Juniormester
26. juni 2002 - 21:12 #14
Jeg vil da gerne ha de 200 :D
Avatar billede zer0c00l Juniormester
26. juni 2002 - 21:15 #15
sorry.. havde ikke læst det hele :( Fyfy Zer0c00l...
Avatar billede cybermike Nybegynder
30. juni 2002 - 17:29 #16
Endnu et eksempel paa en coadmin der kommer vadende og oedelaegger spoergsmaalet.

Jeg ville gerne hjaelpe men jeg vil have en eller anden form for betaling, ikke noedvendigvis kontant bare betaling i en eller anden form. En anbefaling fra en stor respeketeret virksomhed ville heller ikke vaere vaerst(og det lyder lidt for mig som om dem der har bestilt arbejdet er ret store)

  mike@fujang.dk

ps. Mine kvalifikationer kigger du enten i vejviseren efter eller spoerger mig om dem.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
30. juni 2002 - 19:23 #17
cybermike, tro det eller ej... vi er her for at sørge for Ekspertens regler bliver overholdt. Bryder du dig ikke om det, bør du måske finde et andet forum. Desuden ser det jo ud til du samtidig efterlyser en betaling. Hvis du dermed mener anden form for betaling end point, er Eksperten jo heller ikke det rigtige sted.

NanoQ/coadmin
Avatar billede cybermike Nybegynder
15. august 2002 - 15:57 #18
Endnu en gang "Ekspertens regler passer ikke til dens brugere, se at få ændret de regler!"
Avatar billede NanoQ Nybegynder
15. august 2002 - 16:01 #19
cybermike, kom med noget konstruktiv kritik istedet... fortæl HVAD det er du mener skal ændres... så vil det blive overvejet.

Dog må jeg sige, at Ekspertens regler fungerer ganske udmærket. Vi har stort set fået eliminieret snyd på Eksperten.

Jeg tror såmen størstedelen af E's brugere er ganske godt tilfredse.