Avatar billede bjarnek Nybegynder
23. juni 2002 - 22:14 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Point til rvm

Point til rvm for svar !!!
Avatar billede dmcn Praktikant
23. juni 2002 - 22:15 #1
Reference?
Avatar billede bjarnek Nybegynder
23. juni 2002 - 22:23 #2
der er reference til denne site !!
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
23. juni 2002 - 22:24 #3
og hvor er den?
Avatar billede ssundsdal Nybegynder
23. juni 2002 - 22:24 #4
du skal huske og at skrive den herinde !!!
Avatar billede bjarnek Nybegynder
23. juni 2002 - 22:26 #5
Avatar billede rvm Nybegynder
23. juni 2002 - 23:44 #6
Hej Bjarne

Der er åbenbart delte meninger om pointgivningen (og som det fremgår af dit svar, så er du helt uforskyldt) og jeg undskylder mange gange for mine lidt hårde ord *S*

Jeg forstår godt at en snak frem og tilbage kan virke som en snak uden løsning, men jeg er af den opfattelse, at vi afdækkede nogle grænser og på den måde kom frem til den optimale løsningen indenfor det mulige (i Excel).

Jeg håber du i fremtiden vil sætte mig på lignende prøver - det er nemlig det jeg lærer af *S*