Avatar billede locutuz Nybegynder
23. juni 2002 - 15:49 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Lyd i forkerte side.

Er der nogen som ved hvordan man kan få byttet "kanalerne" om så lyden kommer fra den rigtige side. Når jeg spiller et spil så kommer lyden fra den modstatte højtaler.

Jeg har WIn XP, Creative Live Lydkort, og bruger et Gamevoice som høretelefoner.
Avatar billede panic-killer Nybegynder
23. juni 2002 - 15:50 #1
tryk på den lille højtaler i menubaren
Avatar billede tobby Nybegynder
23. juni 2002 - 15:51 #2
Hvad med at bytte om på kablerne?
Avatar billede panic-killer Nybegynder
23. juni 2002 - 15:51 #3
start>programmer>tilbehør>underholdning>lydstyrke
Avatar billede aners Nybegynder
23. juni 2002 - 17:06 #4
tobby > lol yeah, samme tanke her
Avatar billede locutuz Nybegynder
23. juni 2002 - 21:26 #5
Man kan ikke bytte om på kablerne da det jo er et headset. Dvs der kun er en ledning ind i lydkortet.
Inde i lydinstillinger kan jeg kun finde ting til at regulere lydstyrken med ikke skifte/reverse stereo.
Avatar billede tobby Nybegynder
24. juni 2002 - 23:10 #6
I de fleste spil kan man reverse lyden. Prøv at kigge under options->audio, eller noget i den retning
Avatar billede locutuz Nybegynder
24. juni 2002 - 23:19 #7
Det ved jeg egentlig godt. Problemet er bare at det ikke er alle spil, i hvertfald ikke dem jeg spiller i øjeblikket. Og desuden så er det irreterende når noget ved ens computer ikke fungere som det skal.
Avatar billede locutuz Nybegynder
08. oktober 2002 - 17:25 #8
Fandt selv ud af det.