Avatar billede stinemor Nybegynder
22. juni 2002 - 22:49 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Interface: hvordan sætter/fjerner jeg hyperlinks

Hejsa
Jeg er helt ny på nettet. Jeg har tænkt mig at lave en hjemmeside, og har forsøgt mig lidt. Jeg vil gerne sætte en menu op og har fundet en flot en under noget der hedder Interface. Den har 5 arme forbundet med en lang streg yderst til venstre. Når jeg gemmer den på min puter og sætter den ind på siden og jeg så går ind for at redigere den og sætte links på. Så kan jeg kun sætte 1 link på og ikke flere.

Hvad skal jeg gøre? Skal jeg opdele den på en eller anden måde.

En anden ting er, når jeg vil bruge en Button som jeg har fundet og der står nogen på den, så kan jeg ikke fjerne dette???

Håber der er nogen af jer der kan hjælpe mig.

knus
Stinemor
22. juni 2002 - 22:52 #1
Du skal nok uploade den for det lyder som et meget *nemt* spm hvis man har dit eksempel at se på. Brug en Grtais host som  www.h4f.dk

/Casper www.enter-s.dk
22. juni 2002 - 22:54 #2
How de har lukket for tilmeldinger.
Prøv at se her så: http://signup.1aaafreestuff.com/cgi-bin/signup? eller http://www.1go.dk/index2.php?content=main.htm
Avatar billede michael-k Nybegynder
22. juni 2002 - 22:56 #3
hvad programmer arbejde du med ?
Avatar billede stinemor Nybegynder
22. juni 2002 - 23:40 #4
Front Page og Image Composer og Paint Shop Pro
23. juni 2002 - 01:28 #5
stine er det noget du kunne finde på ?
Avatar billede stinemor Nybegynder
23. juni 2002 - 12:24 #6
??? hvad mener du ???

Kan i give mig et godt link til hvor jeg kan LÆRE at lave JAVA-applets
Avatar billede stinemor Nybegynder
23. juni 2002 - 12:26 #7
jeg har ikke uploadet noget endnu. vil først lige lære hvordan man gør
Avatar billede stinemor Nybegynder
23. juni 2002 - 23:17 #8
Jeg prøver at søge på nettet for at se om jeg kan finde en lærebog. Jeg lukker spørgsmålet og spørger et andet sted.