Avatar billede the-one Nybegynder
22. juni 2002 - 22:32 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Geforce 2 V7100 pro mx400 i xp!!

Hej allesammen
Jeg vil bare høre om der er en der kan fortælle mig hvordan jeg får mit Asus Geforce 2 V7100 pro mx-400 til at virke med tv-out i win XP.. Hvad dælen skal jeg instalere?? Jeg har faktisk ingen ide om det er driverne eller om jeg mangler noget software.. Er der en der kan hjælpe?? evt en URL!!

MVH. The-One
Avatar billede nicidem Nybegynder
22. juni 2002 - 22:36 #1
har du sat output til Tv?
Avatar billede nicidem Nybegynder
22. juni 2002 - 22:38 #2
Start-> setttings / indstillinger -> Display / skærm -> fanebladet indstillinger -> knappen advanced, i en af fanebladende her kan du gøre det!
Avatar billede the-one Nybegynder
22. juni 2002 - 22:40 #3
Jeg tænkte at jeg måtte kunne se på computeren om der i det hele taget var tv-out på kortet.. Den eneste måde jeg kan se det på er ved at kigge bag på kortet!!!! Det jeg søger er nogle drivere til XP!! Er ikke sikker på den jeg har er opdateret.. Findes der ikke aplicationer hvor jeg kan se tv-out-billedet eller hva??
Avatar billede nicidem Nybegynder
22. juni 2002 - 22:42 #4
www.windows.update.com
her kan du opdatere alle dine drivere...
Avatar billede nicidem Nybegynder
22. juni 2002 - 22:42 #5
Avatar billede the-one Nybegynder
22. juni 2002 - 22:43 #6
>>nicidem  Hvis jeg gør det kan jeg overhovedet ikke se der er tv-out på kortet.. Jeg får disse faneblade og ingen har noget med tv-out at gøre! Generalt - Kort- Skærm - Fejlfinding - Farvestyring - 3deep!! Siger det dig noget??
Avatar billede nicidem Nybegynder
22. juni 2002 - 22:48 #7
Nej desværre...
Avatar billede nicidem Nybegynder
22. juni 2002 - 22:49 #8
Der skal ikke direkte stå tv-out!
Avatar billede the-one Nybegynder
22. juni 2002 - 22:53 #9
Næ, men der er ingen gang noget der tyder på der er tv-out på kortet.. Jeg tror kun der er drivere til kortet til 2000 men ikke til XP..
Avatar billede nicidem Nybegynder
22. juni 2002 - 22:54 #10
bagpå skulle der være et hun-stik der minder om det til en alm mus, bare lidt større...
og en mindre en med kun et hul (minder om det til høretelefoner)
Avatar billede nicidem Nybegynder
22. juni 2002 - 22:55 #11
og så selvfølgelig et stik, som skærmen er koblet sammen med...
hvis der er de 3 ting på den samme del har du tv-out...
Avatar billede the-one Nybegynder
22. juni 2002 - 22:56 #12
ja s-video og composite-coax den er god nok, men når computeren ikke kan finde ud af at de er der har jeg skisme da et problem.. Det må simpelthen være driverene men jeg kan ikke finde nogen til XP!! Er jeg helt galt på den??
Avatar billede the-one Nybegynder
22. juni 2002 - 22:58 #13
instalere jeg driverne til 2000 kan jeg ikke starte computeren så den mulighed kan udelukkes!! Desvæære..
Avatar billede nicidem Nybegynder
22. juni 2002 - 22:59 #14
nej nej...
du kan garanteret sætte outputtet til tv et sted der hvor du ledte før, ved indstillinger for skærmen!
Avatar billede nicidem Nybegynder
22. juni 2002 - 23:01 #15
jeg ved ikke om funktionen først bliver slået til når man sætter kablerne i? tror jeg faktisk!
Avatar billede the-one Nybegynder
22. juni 2002 - 23:04 #16
Chip-type  --  GeForce 2 MX
DAC-type  --  Integrated RAMDAC
Hukommelse  --  64 MB
Kortstreng  --  GeForce 2 MX
Bios-oplysninger  --  Version 3.11.0144

Dette er oplysningerne om kortet.. Ser det måske ud til det er tv-out??? Der er desværre ikke nogen af fanerne der viser noget om output type!!! så....... Kan kun se driver som problemet!
Avatar billede nicidem Nybegynder
22. juni 2002 - 23:07 #17
hmmm no idea!
Avatar billede nicidem Nybegynder
22. juni 2002 - 23:11 #18
ellers spørg hvor du har købt den! hvis du har betalt for tv-out så skal det skam virke!!
Avatar billede intel4004 Novice
23. juni 2002 - 00:06 #19
Jeg kunne heller ikke selv finde udaf hvordan det fungerede. Så downloadede jeg Detonator-driver-pakken(23.11) til XP, og vupti, så kom der nogle ekstra faneblade i egenskaber -> Indstillinger -> Avanceret...
Avatar billede nicidem Nybegynder
23. juni 2002 - 08:42 #20
www.nvidia.com
her kan du downloade den...
Avatar billede the-one Nybegynder
23. juni 2002 - 13:47 #21
Det virkede rent faktisk!!! Hvorfor dælen skriver asus ikke noget om det nogen steder!!! Nå, det kan jo være det er mig den er gal med!! Ellers tak for hjælpen!
Avatar billede miljoeken Nybegynder
23. juni 2002 - 13:49 #22
ellers så prøv at bruge det program der hedder TvTool
det gør jeg! (har forresten samme kort)