Avatar billede knarf Nybegynder
22. juni 2002 - 17:18 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

HJÆLP mit spil starter ikk

Hejsa Eksperter.

så har jeg lige et tricky spørgsmål.
jeg har lige installeret Shogun total war og når jeg klikker på ikonet starter den lige op med at test skræm opløsningen og så går den ud. jeg kører Win98SE har 1,3 Ghz og Gforce2 grafikkort. Håber at der er nogen der kan hjælpe...
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
22. juni 2002 - 19:06 #1
er ikke et problem der står noget om på Ea´s hjemmeside - foreslår at du kontakter deres supportafdeling...

http://www.ea.com/exphat.jsp?destURL=http://techsupport.ea.com

...ok mht at spillet ikke vil starte, er det et problem jeg selv har haft ifbm med et andet spil. Her skyldtes det at deres cdrom var sikret mod kopiering - mit cdrom-drev opfattede min cd som værende en kopi - hvilket den ikke var - og nægtede at køre :(

der var ikke noget at gøre - talte med firmaet gentagne gange - de foreslog bla at jeg opdaterede alle mine drivere - og slog nogen autorun funktioner fra - alt sammen uden held - jeg kunne ikke spille and that was that....
sidenhed udgav firmaet nogen patches, og så blev det muligt :D

men som sagt kontakt deres support....håber de kan hjælpe dig
Avatar billede susanne_larsen Nybegynder
29. juli 2002 - 12:48 #2
>>knarf har du fundet en løsning på dit spørgsmål?
Avatar billede knarf Nybegynder
17. januar 2003 - 15:08 #3
jeg kontaktede supportafdelingen...
Avatar billede knarf Nybegynder
17. januar 2003 - 15:10 #4
da jeg ikke føler at det er et helt svar.... så får du kun halv point, fair nok ikk ; )