Avatar billede acid-rain Nybegynder
22. juni 2002 - 16:46 Der er 32 kommentarer og
1 løsning

Angående design.

Goddag eksperter!

Jeg søger en som kan fremstille et design - hurtigt og flot.

Designet er baseret på sangerinder verden over.

Jeg har domænet sangerinde.dk - så hjemmesiden bliver absolut seriøs. Jeg vil bestemt også tro der kommer mange besøgende.

Hvis du laver designet, så får du selvfølgelig dit navn på siden, og lidt mere reklame er da også muligt!

Håber at høre fra jer.

Mvh.

Acid

Avatar billede acid-rain Nybegynder
22. juni 2002 - 16:48 #1
Jeg glemte da alt det væsentlige!

Farverne: Der skal anvendes lyse farver(Prøv jer frem)

Logo: Sangerinde.dk

-Find dit idol

Der må gerne være et billede af en sangerinde i logoet. Jeg har billederne i skal bruge.
Avatar billede michael-k Nybegynder
22. juni 2002 - 16:49 #2
gider du at uploade billederne så vi kan se om det kan bruges ?
Avatar billede acid-rain Nybegynder
22. juni 2002 - 16:52 #3
Michael-k.

Det bliver nok lidt svært - da jeg først bestiller mit webhotel om et par dage..

Hvis i kender nogle gratis servere, jeg kan uploade til, så gøre jeg det med glæde.

Eller - jeg smider lige et par url`s så kan i se billederne
Avatar billede web4you Nybegynder
22. juni 2002 - 16:53 #4
Avatar billede acid-rain Nybegynder
22. juni 2002 - 16:55 #5
Den er desværre nede.

Ved i hvad - hvis I har lyst til at stå for designet, så må i gerne selv vælge billederne ud.

Bare en eller anden sangerinde
Avatar billede web4you Nybegynder
22. juni 2002 - 16:56 #6
jeg vil geren lave det ???? så jeg kan jo gå i gang nu så =)
Avatar billede acid-rain Nybegynder
22. juni 2002 - 16:58 #7
Web4you..

Det må du gerne.

Er du på icq?
Avatar billede web4you Nybegynder
22. juni 2002 - 16:59 #8
jeps 146441913
Avatar billede acid-rain Nybegynder
22. juni 2002 - 17:02 #9
Jeg er åben for alle som vil hjælpe!
Avatar billede michael-k Nybegynder
22. juni 2002 - 17:07 #10
http://www.brinkster.com/  prøv den  vil gerne se de billeder inden jeg går vidre :)
Avatar billede heyday Nybegynder
22. juni 2002 - 17:09 #11
Du kan uploade på http://www.h4f.dk
Avatar billede michael-k Nybegynder
22. juni 2002 - 17:18 #12
er det iorden hvis man ikke laver den normale  toplogo venstre menu. Eller ser du helst det ?
Avatar billede styled.dk Nybegynder
22. juni 2002 - 18:01 #13
Er det ikke lidt plat at sige at det er et seriøst projekt fordi du har købt et domæne til 100 kr? *gg*
Avatar billede michael-k Nybegynder
22. juni 2002 - 18:05 #14
det er da så seriøst at han gør en hel del for at få lavet det :)  jeg gider ihvertfal ikke vente mere. Håber der er en venligsjæl med tålmodighed der gider ;)
Avatar billede styled.dk Nybegynder
22. juni 2002 - 18:07 #15
:)
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
22. juni 2002 - 18:11 #16
acid -> har du ikke icq
Avatar billede lp Nybegynder
22. juni 2002 - 18:17 #17
det er ihvertfald super seriøst når han beder om at få lavet et design med e-point som betaling :)
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
22. juni 2002 - 18:19 #18
tja det er da billigt, men vi vil da gerne hjælpe
Avatar billede michael-k Nybegynder
22. juni 2002 - 18:19 #19
lp det er ligesom det denne kategori går ud på.  Så kan der selvfølgelig være forskellige meninger om hvor seriøst det kan være med point som betaling :)
Men så længe der er nogle der gider er det vel okay.
Nok om det  spammer hele spørgsmålet  sorry acid  er ude :)
Avatar billede acid-rain Nybegynder
22. juni 2002 - 18:36 #20
Undsdkyld jeg ikke svarede Michael K-

Jeg har lige være offline et stykke tid.

Det med de billeder.

Det er såmænd ikke noget specielt.

Hvis bare du kan finde en pige som står og synger.

Prøv at lave noget, hvis du har lyst.
Det gælder også jer andre
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
22. juni 2002 - 18:41 #21
jamen har du ikke icq
Avatar billede acid-rain Nybegynder
22. juni 2002 - 18:44 #22
Ved i hvad.

Jeg er ved at få hjælp af web4you.-

Så - behøver ikke mere hjælp!
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
22. juni 2002 - 18:46 #23
okay  :o(
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
22. juni 2002 - 18:48 #24
må man prøve hvis det ikke er noget kan du jo bare sige det
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
22. juni 2002 - 19:03 #25
hmm nu har jeg altså taget mig den frihed til at prøve. her er den

--> http://www.chokobear.amok.dk/sang_design.gif så må du sige om du kan lide det eller om det er helt hen i vejret
Avatar billede web4you Nybegynder
22. juni 2002 - 21:29 #26
jeg er starte på noget og skal nok gøre det færdig !!! men du kan jo lige se hvor lang jeg er ind til vider =) www.webgud.dk/daniel/sanger.gif men vis det er skal du give mig pointsen vis jeg skal lave vider og du menner jeg kan bruges =) men det er op til dig jo =)
Avatar billede michael-k Nybegynder
22. juni 2002 - 21:31 #27
web4you  tror du har misforstået, denne kategori.  Dem der har noget at bidrage med laver det og viser det.
En tekst og et billede siger jo ikke meget. Så er det fordi du er point liderlig skal du nok prøve at lave det færdig.  Du køber jo heller ikke en bil bare fordi du har set dækkende på den vel ?
Avatar billede cygnet Praktikant
23. juni 2002 - 17:09 #28
Avatar billede web4you Nybegynder
23. juni 2002 - 20:25 #29
http://www.webgud.dk/daniel/sanger.gif jeg er jo ved at lave det til dig !! =)
Avatar billede web4you Nybegynder
23. juni 2002 - 21:04 #30
såden nu er det færdigt =) www.webgud.dk/daniel/sanger såden vil det kommer til at se ud ?
Avatar billede acid-rain Nybegynder
23. juni 2002 - 21:07 #31
Det ser godt nok flot ud - begge to

Chockobear: Dit design er virkelig imponerende - det vil jeg gerne have for de point :D
Avatar billede acid-rain Nybegynder
23. juni 2002 - 21:09 #32
Er du på icq Chockobear?

Mit icq er: 163041794
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
23. juni 2002 - 22:26 #33
svar. teksten ændres til Sangerinde.dk og ikke Sangerinder.dk