Avatar billede praetorian Nybegynder
22. juni 2002 - 15:59 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til opsætning af Gallery

Kære Eksperter

jeg har her for noget tid siden hentet Gallery. Men den version jeg hentede skal åbenbart installeres på ens egen server. Er der en her der vil hjælpe mig med at finde en version som kan bruges når man får sine sider hosted og hjælpe med at sætte den op ???.
Avatar billede jakoba Nybegynder
22. juni 2002 - 16:49 #1
'Gallery' det lyder som navnet på et program. hvor finder man det?
Avatar billede praetorian Nybegynder
22. juni 2002 - 16:51 #2
Det er ikke et program men et galleri lavet i PHP:
http://gallery.jacko.com/
Avatar billede praetorian Nybegynder
19. september 2002 - 11:51 #3
Nogen der kan hjælpe her ???.
Avatar billede praetorian Nybegynder
13. oktober 2002 - 16:49 #4
Lukker siden folk ikke gider at hjælpe
Avatar billede analucius Nybegynder
18. oktober 2002 - 12:41 #5
Kig på http://gallery.menalto.com/
Det er et PHP værktøj der kan alt hvad der efterspørges i et billedgallery. Sejt produkt - men til gengæld gratis!!!