Avatar billede snowsmurf Nybegynder
22. juni 2002 - 14:52 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Begrænsning på max ping for en bruger der logger på en cs server

Hej.

Er der nogen der kender til man kan sætte en max ping på folk der kan logge på en dedicated counterstrike server? ligesom man kan med fx en mohaserver???.

Håber der er heh :o)
Avatar billede rahzel Nybegynder
22. juni 2002 - 14:53 #1
Kan den ikke højest være 5, den kan umuligt være hurtigere end serveren!
Avatar billede rahzel Nybegynder
22. juni 2002 - 14:53 #2
På lan kan den højest være på 5! Jeg har aldrig set nogen højere end 8 på nettet
Avatar billede snowsmurf Nybegynder
22. juni 2002 - 15:32 #3
??????? vores server kører på en 512/512 ADSL og når der er er par brugere på og fx logger en på med modem eller meget dårlig forbindelse eller meget langt væk kommer den tit op på 200 i ping til denne person husk vi snakke online og ikke lan
Avatar billede snowsmurf Nybegynder
22. juni 2002 - 15:43 #4
For at undgå forvirring snakker vi om at undgå at en ping bliver for høj (når man snakker om tal er 200 normalt højere end 5) om man ikke på en eller anden måde kan sætte en sparer på så folk med fx over 120 i ping ikke kan logge på ens server!:o)
Avatar billede kodiak Nybegynder
23. juni 2002 - 08:45 #5
Ja, der findes rent faktisk et værktøj der begrænser brugernes udsultning af din server :)
Det hedder PingKing, er lavet af en tysker og er lige udkommet til CS 1.

Download det her:
http://www.kquery.com/counter.php?/kquery/beta/kqueryinst271711.exe
Avatar billede snowsmurf Nybegynder
23. juni 2002 - 17:00 #6
CS 1????????