Avatar billede powernisse Nybegynder
22. juni 2002 - 14:09 Der er 7 kommentarer

return to castle wolfenstein

jeg har et problem med wolfenstein
jeg tror det er mit grafikkort det er galt med, men er ikke sikker håber der nogle der kan hjælpe...

når jeg vil starte wolfenstein op får jeg denne fejl ( couldn´t load default cfg.)

jeg har navida Geforce 256

på forhånd tak...
Avatar billede mr-bob Nybegynder
22. juni 2002 - 16:31 #1
cfg filen er jo en del af wolfenstein! prøv at slette det og installer det igen!
Avatar billede 2re Nybegynder
22. juni 2002 - 20:50 #2
Er det en orginal version? Eller er det en brændt kopi?
Hvis det er en brændt kopi som du har prøvet at installere, så skal du huske at fjerne fluebenet i skrivebeskyttet......nu er det vel bare en sikkerheds kopi?
Avatar billede grenaa1 Nybegynder
23. juni 2002 - 13:30 #3
Prøv at dovnloade nye driver til dit grafikkort og installer dem, hvis ikke det hjælper så prøv at installer spillet igen.
Avatar billede mr-bob Nybegynder
01. oktober 2002 - 11:59 #4
lukketid???
Avatar billede grenaa1 Nybegynder
01. oktober 2002 - 23:29 #5
ja det ville jo nok være en god ting
Avatar billede grenaa1 Nybegynder
10. februar 2003 - 03:26 #6
Luk venligst dit spørsmål.
Avatar billede grenaa1 Nybegynder
20. februar 2003 - 23:07 #7
Lukke tid :-)