Avatar billede undgaenger Nybegynder
10. august 2000 - 13:30 Der er 5 kommentarer

Mus og tastatur fryser fast.

Under brug af internet Explorer og  Outlook Express låser både mus og tastatur undertiden - faktisk ret ofte - vist især, når der schrolles. Hvordan kan dette generende fænomen forebygges, så genoplivning via brutal slukning på kontakten kan undgåes?
Avatar billede jamila Nybegynder
10. august 2000 - 13:47 #1
Der er sikkert en applikations konflikt. Hvilket operativsystem kører du ?, du skal sikkert bare instalere systemet igen?
Avatar billede gozar Nybegynder
10. august 2000 - 14:04 #2
Det kunde faktisk godt tyde på at modemet, og musen bruger samme irq. Har du fået fejlmeddelsen Porten er allerede åben, når du forsøger at ringe op til internettet!!
Avatar billede jonasj Nybegynder
10. august 2000 - 16:11 #3
Hvad er det for et tastatur og hvilken mus?

Det er rent gætværk det her, men det er nogenlunde det der sker for mig, når min mus er tæt på at løbe tør for batteri (Logitech Cordless Desktop). Så hvis du kører trådløst, så prøv med friske batterier...

Avatar billede krusell Nybegynder
17. marts 2001 - 19:51 #4
undgaenger er du her?
Mon ikke det var på tide, at svare/lukke/gøre et eller andet?
Avatar billede undgaenger Nybegynder
20. april 2001 - 13:20 #5
Problemet \'løst\' ved at skifte \'pegepind\' i muse- set up