Avatar billede locutuz Nybegynder
22. juni 2002 - 09:09 Der er 6 kommentarer

Streger i billedet ved tv-out

Har et lille problem: Når jeg bruger mit tv out kommer der 2 sterger, lodret, i hver sin side af fjernsynet. Det er ikke noget der forstyrrer meget, men når det er en mørk film (dvs. sort) kan man tydelig se dem.
De er ca. et par cm. brede og "gennemsigtige". Forestil jer en sort skærm med 2 grå steger lodret. IRRETERENDE.

Og Please lad være med at henvise til Tv-tool eller tcv200 eller havd det hedder. De fungere ikke ordentlig til geforce 4.

Spec.
Geforce 4 ti 4400.
Phillips 100 hz widescreen tv
Avatar billede nicidem Nybegynder
22. juni 2002 - 09:19 #1
Har samme problem!
Avatar billede 2re Nybegynder
22. juni 2002 - 20:53 #2
TvTool 6.5 virker glimrende her hos mig på et GeForce 4 Ti 4400.....kan klart anbefales. Meget bedre kvalitet på billedet!
Avatar billede locutuz Nybegynder
23. juni 2002 - 00:53 #3
Undskyld mig, men det kan da godt være det fungere fitn for dig, men jeg GIDER ikke bruge det lo.., da det kun fungere i 10 min, ellers skal man betale for det. Og jeg har ikke lyst til at betale for noget som egentlig burde være frit tilgængeligt fra ASUS (hvor jeg har købt kortet).
Nu ved jeg at der er nogle som vil skrive at det er for dårligt jeg ikke vil bruge penge på noget som koster forholdsvis lidt. ÆRGELIGT, det er bare min mening, så please lad være med at kommentere det. Jeg svarer ikke på det.
Avatar billede 2re Nybegynder
23. juni 2002 - 01:42 #4
Tag det roligt prøvede bare at hjælpe ved at fortælle at den nyeste version af TvTool virker fint med GF4. Hvis du ikke vil betale, eller finde et gratis program der kan løse dit problem, må du jo bare leve med de to streger.....lol Eller vente på at Asus løser det. Tvout er dog svag på alle GF4 kort så vidt jeg er orienteret, derfor bruger jeg TvTool....
Avatar billede locutuz Nybegynder
23. juni 2002 - 21:29 #5
Det var ikke for at nedgøre dig 2re, men alle steder amn kigger, enten her på eksperten eller andre forum. Henviser man til Tvtool. Jeg mener bare ikke det kan passe at der i hele verden kun findes dette lille program til at bruge ens tv-out.
Avatar billede 2re Nybegynder
23. juni 2002 - 22:49 #6
Det er ok. Jeg mener også selv at nview er under al kritik. Det er rent ud sagt elendigt. Men det eneste alternativ jeg kender er som sagt TvTool, der virker rigtig godt. Men du kan jo prøve at se på fx Tucows om ikke der skulle være et gratis alternativ. Eller hvis der skulle være nogen her...
Måske får nvidia også taget sig sammen og gjort noget ved nview, for det er som sagt svagt....