Avatar billede west Nybegynder
21. juni 2002 - 23:36 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

hvem har det perfekte design til 200point

jeg mangler et design til en lille tøjbutik

jeg har selv siddet og "fedtet" lidt frem og tilbage med noget, men jeg kan ikke lige finde noget der siger "thats it"

Har du et design som du alligevel ikke skal bruge vil jeg gerne give 200point for det.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
21. juni 2002 - 23:40 #1
west>> det er ikke fordi jeg vil fylde for meget(spamme).... men - opgaver for firmaer og den slags ses helst klaret via. sharksforum - jeg tror ikke du finder mange herinde der vil give et design væk, som du tjener penge på, for pts.

Mvh.
Jelzin101
Avatar billede backside Nybegynder
21. juni 2002 - 23:56 #2
Heller ikke for at spamme, men jeg har tøjet til butikken hvis du lige står og mangler lidt varer.  *G*
eks@backside.dk hvis det har interesse. Butiks design kan jeg desværre ikke levere. ;)

/backside.dk
22. juni 2002 - 02:17 #3
Og jeg vil da heller ikke spamme men du burde teoritisk set oprette spørgsmålet i Job / Opgaver >> Freelance.

/Casper wwww.enter-s.dk
Avatar billede startfirma.dk Nybegynder
22. juni 2002 - 08:26 #4
Vælg mellem flere 1000 gratis designs her:

http://freesitetemplates.com/

Mvh www.startfirma.dk
Avatar billede heyday Nybegynder
22. juni 2002 - 10:15 #5
west -> Kontakt mig...mine kontaktoplysninger står på mit minisite :)
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
22. juni 2002 - 13:09 #6
hmm har du icq, eller msn så kjan vi da snakke om det, har et par stykker liggende
Avatar billede cdc Novice
22. juni 2002 - 23:08 #7
west--> ville jo være en idé med lidt mere info.
Er det tøj til gamle mor over 80, børnetøj, tøj til de hippe unge...?
Er det lak og læder eller en pælsforettning ?? Er det sloggy el. det franske og fine ??

Skal den være mørk/lys.....

osv osv..........Kom selv med nogle idéer, så man ikke skal opfinde den dybe talerken, specielt for 200 points.

/cdc
Avatar billede west Nybegynder
22. juni 2002 - 23:18 #8
ok cdc - det drejer sig om alm. dametøj
gerne lyse farver evt. en fancy baggrunds effect
men alt kan have interesse
om det skal være med frames eller i tabeller er ligemeget

hvis i har noget som er lavet som i kan undvære vil jeg meget gerne se det.
Avatar billede chokobear_dk Nybegynder
22. juni 2002 - 23:20 #9
kan du bruge et layout, så kan du selv programmere det
Avatar billede west Nybegynder
22. juni 2002 - 23:23 #10
ja det er kun designet jeg ikke "ka' hit u a"
Avatar billede zarthax Nybegynder
29. juni 2002 - 18:16 #11
Et design til en dametøjsbutik...

Hvadmed at lave baggrunden på menuen af en blondines lange lyse hår set bagfra ?

Rammen på den hvide "fremviserside" kunne evt. være lavet af stoffet fra et par jeans eller en lang kjole?

Og hvorfor så ikke lave menupunkterne som var det knapper i et par bukser ? evt selve knappen som en kjole ??

Du kunne også lave det som en facade på en butik... hvor menuen er døren og "fremviservinduet" er et udstillingsvindue, med klikbare ikoner ??

/mandator/
Avatar billede west Nybegynder
31. juli 2002 - 17:29 #12
fine ideer , men jeg venter lige og ser om der kommer nogle konkrete forslag
Avatar billede dkscripts Nybegynder
18. august 2002 - 20:33 #13
Ellers husk at kigge forbi www.dkscripts.tk - vi har nogle gratis designs der gerne skulle være en vis stil og kvalitet over.

mvh Jakob
Avatar billede west Nybegynder
05. september 2002 - 13:11 #14
Lavede et selv (ikke kønt men ok)