Avatar billede prdk Nybegynder
21. juni 2002 - 11:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Flyt Navi 3.53 til ny computer

... er der i og for sig intet problem i. Windows98, samme netværk og samme netværksprinter. Jeg flyttede mappen navi og troede i min naivitet at det var nok. Printeren vil bare ikke lege med. Har I nogen forslag til hvad jeg mangler? En linie i Autoexec, en fil i Windows-mappen?
Al hjælp modtages med kyshånd og points!
Avatar billede karsten_madsen Juniormester
21. juni 2002 - 12:23 #1
Er netværksprinteren mapped, så kan det være at lpt skal flyttes
Avatar billede prdk Nybegynder
21. juni 2002 - 13:13 #2
Jeg fandt efter granskning af win.ini ud af at der skulle flyttes en linie med, som hed noget i stil med "lokal=printernavn og sti" ... hmm!
Avatar billede nuna Nybegynder
22. juni 2002 - 03:53 #3
Højreklik på printeren, på det sted hvor du har den nye printer installeret og klik på deling så kan du se den på de andre maskiner du har tilsluttet til netværket ved at tilføj printer og netværk :-=