Avatar billede koxxx Nybegynder
20. juni 2002 - 23:12 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Formatering eller ikke?

Hejsa

Jeg har netop købt en ny Processor: Athlon XP Palomino 1800 Mhz samt et nyt bundkort: Soltek SL-75DRV5.
Jeg er lidt i tvivl om jeg behøver, at formatere min harddisk efter installation a hardwaren? Jeg vil naturligvis helst undgå dette.

Er der ellers nogle som har erfaring med disse produkter? Og er de i så tilfælde tilfredsstillende?

Takker på forhånd!
koxxxx
Avatar billede fico Nybegynder
20. juni 2002 - 23:16 #1
Nej, nej, skal du ikke, men du skal huske at afinstallere driver til de det gamle hardware. Evt. raid-controller o.l.
Avatar billede fico Nybegynder
20. juni 2002 - 23:16 #2
Skulle være et svar.
Avatar billede niklaj Nybegynder
20. juni 2002 - 23:18 #3
du behøver ikke formatere som fico skriver
Avatar billede koxxx Nybegynder
20. juni 2002 - 23:18 #4
fico- Ok, takker for svar. Venter med at give point, indtil flere har meldt sig, K!
Avatar billede koxxx Nybegynder
20. juni 2002 - 23:19 #5
Nogle som har erfaring med bundkortet?
Avatar billede wanix Praktikant
20. juni 2002 - 23:21 #6
Fico er gud. Jow jow det er rigtigt havd han siger!
Avatar billede retaxes Nybegynder
20. juni 2002 - 23:43 #7
hvis du har WinXP eller Win2k vil det nok blive nødvendigt at gennemføre en Repair, det er en udskiftning af hardware og så får du ikke lov til at køre uden videre.
Avatar billede wanix Praktikant
20. juni 2002 - 23:46 #8
Hmm... Det klarede jeg ellers fint Retaxes i XP med NTFS.
Så det skulle sagtens kunne lade sig gøre.
Avatar billede ithelp Nybegynder
21. juni 2002 - 12:17 #9
det er skulle kunne lade sig gøre med der er sometider windows skaber sig helt andsvagt så det ikke virker.. (gælder alle windows)
Avatar billede steenla Nybegynder
21. juni 2002 - 23:59 #10
Jeg syntes at det er en god regel at, når du udskifter bundkort og proccessor, udskifter du så mange drivere at der er en meget lille chance for at det kommer til at kører optimalt. Der er altid (læs: næsten altid)  en eller anden ting der ikke fungere perfekt, og altid med farttab til følge. Bid i det sure æble og formater, du bliver glad bagefter..