Avatar billede ducks Nybegynder
20. juni 2002 - 13:45 Der er 7 kommentarer og
3 løsninger

Hvor gammel til Grøn Koncert

Hvor gammel skal man være for at blive lukket ind til Grøn Koncert, og kunne købe noget at drikke derinde?

- Hvis det skulle have betydning er det i Århus
Avatar billede dk_akj Nybegynder
20. juni 2002 - 13:45 #1
Hvis du vil købe alc skal du iflg loven være 18
Avatar billede webben Nybegynder
20. juni 2002 - 13:46 #2
Stor som lille er vist velkommen. Du skal bare være over 18 for at købe øl, vin og sprut
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
20. juni 2002 - 13:47 #3
dk akj er det ikke 15 i alle varehuse står der da

Øl, vin og spiritus må kun sælges til personer over 15

eller er det bare mig
MC
Avatar billede ducks Nybegynder
20. juni 2002 - 13:47 #4
øv... håbede bare, Beach Party i Grenaa må man godt købe noget at drikke hvis man er over 16
Avatar billede initializing Nybegynder
20. juni 2002 - 13:50 #5
Man må godt selv gå hen til f.eks. en købmand og købe noget sprut hvis man er voer 15. Men hvis man f.eks. går på værtshus eller til den koncert som du snakker om SKAL du være over 18 før at de må servere alc. for dig.

-Martin
Avatar billede slinky Nybegynder
20. juni 2002 - 13:51 #6
du må gerne købe en cola, selvom du er under 18:)
Avatar billede ducks Nybegynder
20. juni 2002 - 13:54 #7
slinky.... ikke lige det jeg tænkte på :)
Avatar billede mc.lucifer Praktikant
20. juni 2002 - 13:55 #8
mden hvad er problemmet, hvis du absolut vil drikke dig lam, Hviket jeg ikke kan forstå så spørg en der står i køen sammen med dig om han ikke ige gider købe for dig , tror mig det skla han nok
MC
Avatar billede tommyf Nybegynder
20. juni 2002 - 14:06 #9
Jeg tror ikke, at det er et problem. Alle kan komme ind til Grøn Koncert (da der jo ikke er nogle aldersgrænse), og medmindre du er unormal lille, f.eks under 110cm, burde der ikke være problemer. JEg har aldrig set nogen blive spurgt om ide når de skulle købe øl til Grøn Koncert - men måske har jeg bare været forskånet for sådan noget.
Avatar billede tf_web Nybegynder
20. juni 2002 - 19:48 #10
Du kan nemt købe øl osv.. til grøn koncert....... Du skal ikke have nogen bestemt alder !