Avatar billede pryds Nybegynder
20. juni 2002 - 12:56 Der er 27 kommentarer og
2 løsninger

Mangler partner

Hej,

Jeg er i gang med en uddannelse som mediegrafiker, men keder mig en del her i ferien :(

Derfor var det jeg tænkte om der ikke var en go' web-programmør som skulle til at starte en spændende projek op, men som manglede en partner til hjælp med udvikling af konceptet og til det grafiske.

Jeg er mest interesseret i en 50/50 aftaler, altså vi deler udgifter og eventuelle indtægter lige over :)

Hvis du bare er en god web-programmør uden et spændende projek, så har jeg måske et par idéer.

Så hvis du sidder og mangler en partner og grafiker, så skriv lidt om dit projek. Håber at høre fra dig :o)

Faktisk keder jeg mig så meget at jeg er gået igang med en side om mig selv :o/
Den er ikke færdig, men du kan se den på:
http://www.kawaii.dk/martin/grafik/spas/min_side.jpg
Avatar billede tf_web Nybegynder
20. juni 2002 - 13:09 #1
ja jeg er asp udvikler og jeg vil starte eget webdsesign firma op og nu er jeg på freelance basis med kodning af asp...

Jeg mangler en designer og ja 50/50..... kontakt mig på mail@mobisend.dk hvis du har messenger eller bare mail....
Avatar billede pryds Nybegynder
20. juni 2002 - 13:21 #2
tf_web>

Lyder spændende, men er der ikke allerede en milliard af den slags. Jeg mener alle 14 årige drenge har jo næsten deres eget webdsesign firma :o/

Mener du at du mangeler en fast grafiker, eller er det kun til jeres side?

Hvis der er andre der også har en interessant ide så skriv endelig.
Avatar billede tf_web Nybegynder
20. juni 2002 - 13:27 #3
hmm jeg er nu ikke lige 14 og ja der er mange som vil starte firma op men ved ingenting om regnskaver, love osv...

har du ikke brug for mig, er det okay... Jeg er 17 og studere på htx i odense.... Jeg mangler en grafiker som kan tage sig af de grafiske opgaver vi får.
Avatar billede pryds Nybegynder
20. juni 2002 - 13:35 #4
heh, jeg er nu også kun 18 :). men pointen må vel være at lave nogle produkter som de andre ikke kan følge med. Kvaliteten på alle de her 'design'firmaer er meget svingende.

Jeg har ikke messenger da jeg bruger linux en del, men har du ICQ?
Avatar billede staz Nybegynder
20. juni 2002 - 13:42 #5
Pryds... Hvis du bruger linux, hvilken programmer kører du så. Du sidder vel ved en iMac som mediegrafiker ik`?
Avatar billede pryds Nybegynder
20. juni 2002 - 13:44 #6
På linux bruger jeg the gimp, på win er det paint shop pro, photoshop og paint (tro det eller la' vær'). Men jeg har ingen Mac )øv øv)
Avatar billede lukkes Nybegynder
20. juni 2002 - 13:48 #7
Pryds > Kan du ikke fortælle os, hvad du forvente of den ønskede programmør? Selv er jeg webdesigner, men ikke af den hårde type.. jeg har i øjeblikket gang i et site for en CS clan, og foretrækker at rode med HTML. PHP har aldrig sagt mig det store, men jeg har da rodet lidt med det, da det er bedre end HTML til bla login's og den slags :o)

ASP har jeg rodet en lille bitte smule med, men kan virkelig ikke fordrage det stads.. Det er ALT for langtsomt, og er opfundet af Microsoft :o/

Så jeg må sige, at jeg mest er til stilrene designs, der er simple, overskuelige og den slags.. Men er det sites, men vilde futures osv, du har tankerne på ?

Fx. et site som eksperten.dk ville jeg i hvertfald ikke kunne finde ud af at lave (funktionsmæssigt). designmæssigt ikke noget problem
Avatar billede lukkes Nybegynder
20. juni 2002 - 13:49 #8
heh, jeg bruger også selv paint nu og da :o)
Ellers bruger jeg Picture Publisher, en gang i mellem PaintShop Pro, og i Linux har jeg selv rodet lidt med The Gimp
Avatar billede lukkes Nybegynder
20. juni 2002 - 13:53 #9
ah, ved ikke lige hvad jeg tænkte.. futures = effekter
Avatar billede pryds Nybegynder
20. juni 2002 - 13:58 #10
Hvad jeg har i tankerne er et konsept site, måske et community. Et fristed på nettet. Meget gerne noget originalt og eksperimentelt.

Der er alt for mange efterligninger af alt.

Ja, the gimp er faktisk virkelig godt, og gratis:) man kan jo også få det til windows, men jeg oplevede en del fejl i det :(
Avatar billede pryds Nybegynder
20. juni 2002 - 14:05 #11
En ting det _IKKE_ skal være er en CS clan-side *LOL*
Avatar billede pryds Nybegynder
20. juni 2002 - 14:10 #12
Ingen der har et spændende koncept? :(
Avatar billede lukkes Nybegynder
20. juni 2002 - 14:11 #13
hehe  -  CS sider er der mange af :)

Men et Community ? Dem er der mange af.

Tror du ikke, at du ville få mere ud af, at starte egen side op, og gå totalt freelance? Så kunne du lave opgaver for alle webdesignere på nettet. jeg mangler ofte en lille nips-ting på mit site, en fed tekst, et logo eller noget helt andet.. så ville det være rart, hvis man lige kunne smide en mail til dig med detaljer, og så lavede du det for en billig penge.
Avatar billede dawin_dk Nybegynder
20. juni 2002 - 14:16 #14
copymag.dk kunne godt bruge noget grafiker ... da vi skal ha lavet det totalt om .. men pga af det arbejde der er lagt i det allerede kan jeg ik tilbyde direkte 50/50 deling medmindre man går MEGET aktivt ind i det.... kan kontaktes på icq: 19354190 eller mail : david@dawin.dk
Avatar billede pryds Nybegynder
20. juni 2002 - 14:22 #15
"hehe - CS sider er der mange af :)"

Yep, og de er alle lige indholdsløse og røvsyge ;)

Et community kan jo være mange ting. Og mange af dem der er derude kan gøres MEGET  bedere, og flottere.

Tit undervurderes betydningen af det grafiske udtryk meget. Det er derfor at Kajs søn ikke er den bedste til at lave en firmaside til sit fars firma.

Det jeg finder interessant er ikke bare at lave grafik dagen lang. Kedelige grafiske opgaver uden noget har jeg skolen til at gi' mig ;)
Avatar billede pryds Nybegynder
20. juni 2002 - 14:34 #16
Jeg tror jeg vil lade den stå lidt, og så vender jeg tilbage i aften eller i morgen.

Det ser jo ud til at der er nok at lave, det er bare at vælge og vrage, hvilken luksus ;)

Jeg vil meget gerne finde en programmør som jeg kan starte op fra bunde med.
Avatar billede staz Nybegynder
20. juni 2002 - 15:06 #17
copymag har ellers et lækkert design... Jeg har faktisk et projekt, men jeg ved ikke helt om det er klar til at gå i gang med!
Avatar billede tf_web Nybegynder
20. juni 2002 - 15:06 #18
mit icq nummer er : 133146476
Avatar billede pryds Nybegynder
20. juni 2002 - 15:49 #19
tf_web>
awaiting authorization

starz>
Er det noget man må høre om :)
Avatar billede master_nemo Nybegynder
20. juni 2002 - 16:44 #20
jeg er igang med et "kæmpe" site for grafikere (ligsom www.deviantart.com ) men meget viderudviklet og med point system, men jeg kan ikke programmere så det er bare noget...numse :D
Avatar billede Slettet bruger
20. juni 2002 - 17:05 #21
Jeg vil da gerne give en hånd med som programmør.
Men så skal det være i Servlet (Java's ServerSide), JSP eller JavaScript.
Hvis der mangler hosting har jeg oxo mulighed for det  :-)
Hvis der er nogen som vil have at det skal være et firma er det ej hellere noget problem da jeg er momset :-)
Avatar billede lukkes Nybegynder
20. juni 2002 - 17:06 #22
LOOL, Master_bemo :o)

Det er sådan nogle ting, som vi andre må holdes os fra, når vi indser, at det er noget ud over egen evne.
Avatar billede staz Nybegynder
20. juni 2002 - 19:46 #23
He... prøv at kigge på www.pixel-studios.dk/beat.gif - Det kan give et lille indblik i projektet.
Avatar billede tf_web Nybegynder
20. juni 2002 - 19:49 #24
pryds kan du ikke skrive til mig på icq ???
Avatar billede gizmo-gizmo Nybegynder
20. juni 2002 - 19:54 #25
master_nemo >> Jeg er næsten færdig med at lave et site noget ligenen. Det er også et stort grafik-site med pointsystem osv. Skriv lige på ICQ :-)
Avatar billede pryds Nybegynder
21. juni 2002 - 01:26 #26
staz>
Det ser da ud til i har en grafiker allerede : )
Avatar billede lukkes Nybegynder
21. juni 2002 - 18:17 #27
takker for points :o)
Avatar billede master_nemo Nybegynder
21. juni 2002 - 20:28 #28
lukkes>> hvorfor dog, kan da altid prøve at finde en programmør.... da det lammeste jeg længe har hørt...
Avatar billede txk Nybegynder
02. oktober 2002 - 17:51 #29
Bogmærke