Avatar billede fireblast Nybegynder
19. juni 2002 - 21:10 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Well..same old story: Banner tak:)

Well, er igang med en lillehp her, og jeg sku gerne bruge et "head" logo.
ville gerne ha det i to størrelser:
700*60 eller 80
460*50 eller 60

Tekst:
<norm>Fireblast</norm>
<smaller>The pure ownage..</smaller>

Farver:
Ville gerne ha nogle forskellig forslag...af egne har jeg:
Blåt/sort/gråt
rødt/sort.
Kan godt lide bannere i mange nuancer, ikke de der helt simple bannere med en BGcolor, og en FGcolor..
teksten ska bare passe til..farven er underordnet.

Skrifttyper: well, ka godt lide Arial, og helvetica. Men igen, bare teksten passer til, så ska jeg lade jer "ørnene" styre løbet:)

På forhånd tak.
Mvh.
Fireblast
P.S: Alle forslag bliver besvaret, og i tilfælde af at de ikke falder i min smag, siger jeg gerne hva jeg ville ha anderledes.
Avatar billede cdc Novice
19. juni 2002 - 22:09 #1
har du et site man kan kigge på ?
Avatar billede fireblast Nybegynder
19. juni 2002 - 22:43 #2
hmm...well ik rigtigt....det er under udvikling, og jeg ville egentligt tilpasse stylesheet efter banner:)
Avatar billede cdc Novice
19. juni 2002 - 22:45 #3
oki
Avatar billede cdc Novice
19. juni 2002 - 22:46 #4
hvad handler siden om ?
Avatar billede fireblast Nybegynder
20. juni 2002 - 01:18 #5
ehm, en personlig hjemmeside, som præsenterer mit arbejde med Javascript/asp/databaser ect....
Avatar billede 3355264 Nybegynder
20. juni 2002 - 12:50 #6
Avatar billede fireblast Nybegynder
20. juni 2002 - 18:36 #7
ej ik den..._ny_ hp der er under udvikling...det der er en gaaaammel en:)
Avatar billede fireblast Nybegynder
20. juni 2002 - 18:36 #8
Kewl nok du fandt frem til den even:) Fandeme lang tid siden jeg har været inde på den:)
Avatar billede 3355264 Nybegynder
20. juni 2002 - 19:32 #9
jaa men man kan vel finde ud af dos.. eller ;)
Avatar billede fireblast Nybegynder
26. juni 2002 - 12:18 #10
well...closed i guess:\