Avatar billede sms30 Nybegynder
19. juni 2002 - 15:15 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

bundkort

jeg har købt et bundkort ECS K7S6A ATX. men jeg har ikke DDR ram til den. jeg har kun sd ram. kan jeg godt bruge sd ram i stedet for DDr ram.

hilsen
T.S
Avatar billede western-amigo Nybegynder
19. juni 2002 - 15:16 #1
Ikke i DDR-ram slottet. Dvs det sted hvor der skal i sættes DDR-ram

Jeg skulle mene at der også er nogle SDram slots, kig i manualen der står der om der er.
Avatar billede jakse Nybegynder
19. juni 2002 - 15:24 #2
Der er to forskellig slot's til RAM! Brug det der er sort. Har selv sådan et bundkort og kører med SD-RAM! Det kører bare skide godt.
Avatar billede sms30 Nybegynder
19. juni 2002 - 15:34 #3
så kan jeg bruge sd ram til den. men jeg kan ikke se et sted hvor de skal være.

hilsen
T.S
Avatar billede gudmundp Praktikant
19. juni 2002 - 16:07 #4
Utroligt du kan få point for det svar der er ikke SDRAM slot på det MB der kun DDR slot på ECS K7S6A du har taget fejl af ECS K7S5A
Specifications
Processor  Socket A AMD Athlon/Duron CPUs
Chipset SiS 745
Memory  3 x 184 pin DDR sockets
Maximum RAM: 1.0GB for DDR333 and 1.5GB for DDR266/200
Audio  AC'97 Digital Audio
Onboard I/O Connectors  2 x Serial ports
1 x Parallel port
1 x PS/2 mouse & 1  x keyboard
6 x USB connectors (2 Rear + 4 Front)
1 x Media connector
3 x Fan connectors
Onboard IDE/SCSI  Dual Ultra DMA 100/66/33 Bus Master Dual Channel IDE ports supporting upto four IDE devices
Expansion Slots  1 x AGP 4X Slot
5 x 32-bit PCI Slots
1 x CNR slot
Additional Features  Keyboard Wake-up function
Hardware Monitoring
Form Factor  ATX Form Factor - 4 Layers
Dimensions: 220 x 304 mm
Avatar billede gudmundp Praktikant
19. juni 2002 - 16:10 #5