Avatar billede 8800 Nybegynder
08. august 2000 - 22:06 Der er 5 kommentarer og
3 løsninger

hvad skal der være på en portal?

Hvad skal der være på en internet portal ligesom yahoo eller jubii ??
jeg synes at der skal være en postkort service, og fordi jeg nævner lige nøjagtig denne ting, er fordi at jeg gerne vil have designet nogle postkort!! Jeg giver pointene for postkorttene alt efter hvor proff de er lavet!
Avatar billede bacardil Nybegynder
08. august 2000 - 22:09 #1
Du kan jo starte med at give $$$ for dine design af postkort :o)

Med tilbage til spm.
Chat, Mailservice, postkort service, Sub domæne sercive (måske), søg makine, butik (måske), Vejr udsigt, Tv oversigt, auktion, nyhedsservice ( pr. mail/site m.m.m. *S*
Avatar billede rm Nybegynder
08. august 2000 - 22:37 #2
alt der er på jubii så hvad med at bruge den ;o}
Avatar billede Slettet bruger
08. august 2000 - 23:32 #3
På en portal skal der være mange spændende ting, ikke kun sådan noget almindelig som postkort og SMS. Dem er der da masser af rundt om på nettet. Prøv mere at tænke i interesseområder i stedet for.
Hvad mon brugerne interessere sig for?
Hvad er formålet med potalen?
Skal brugerne ikke have nemt ved at komme rundt på nettet?
Hvorfor skal de overdænges af søgeresultater, på alt mulig andet end de søger?
Hvad kan have påvirket brugeren til at søge lige netop det de søger?
Hvordan kan man så bygge en sådan potal op, som er informativt samt brugervenlig og nemt at gå til?
Avatar billede denboj Nybegynder
09. august 2000 - 01:11 #4
Du er ret vild med de der postkort hvá
Avatar billede lee Nybegynder
09. august 2000 - 01:13 #5
et spørgsmål må KUN oprettes EN gang 8800 !!!
Avatar billede meller Nybegynder
10. august 2000 - 11:15 #6
du kunne osse få en af danmarks bedre spilsider til at levere nyheder fra spilverdenen, nåå jo, jeg skriver jo osse for såen en....
Avatar billede 8800 Nybegynder
10. september 2000 - 20:54 #7
lukker spm, og sætter det i en anden kategori... den rigtige tror jeg!
Avatar billede denboj Nybegynder
10. september 2000 - 20:57 #8
ih tak - det havde du da ikke behøvet at gøre he he