Avatar billede 3355264 Nybegynder
19. juni 2002 - 10:24 Der er 4 kommentarer og
4 løsninger

Mundtlig matematik

Hejsa igenner! :)

Jeg skal op i mundtlig matematik her imorgen...
hjælp mig! hvad skal jeg forberede mig på? hvad SKAL jeg have i orden og huske når jeg er oppe?

Det er i folkeskolen...

Håber i kan hjælpe mig da jeg er en del usikker på hvad jeg simpelthen SKAL huske og hvad jeg må have med derop osv.

jaahh... jeg deler 50 point ud til dem der giver mig en hjælpende hånd...

Mvh. Mig!
Avatar billede gchris5 Praktikant
19. juni 2002 - 10:29 #1
2+2 = 4
Avatar billede cazzznh Nybegynder
19. juni 2002 - 10:29 #2
Har i ikke fået en liste over hvilke ting i kan komme op i ?
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
19. juni 2002 - 10:32 #3
Ja, hvis du ikke har fået en liste over alt det der er opgivet til eksamen, så skal du gå ned på skolens kontor og bede om at få en udskrift af eksamens-opgivelserne.
Avatar billede vieri Nybegynder
19. juni 2002 - 10:32 #4
Prøv at læs dette spørgsmål igennem: http://www.eksperten.dk/spm/223482
Der er rigtig mange gode forslag til en god matematik eksamen.

Held og Lykke.
Avatar billede moebius Nybegynder
19. juni 2002 - 10:34 #5
Husk lommeregner, kuglepen, passer, linial osv...
Husk noter og bøger.

Husk ikke at snuple over orderne og ikke at sidde fast i et simpelt regnestykke, som 3 divideret med 10.(Hvis du ikke skulle vide det, er resultatet 0,3) :)

Du skal ikke være nervøs. Vær dig selv og lad være med at tænke på at det er en eksame.

Mere er der vist ikke at huske!

Held og lykke. :)
Avatar billede ekspertmaage Nybegynder
19. juni 2002 - 10:38 #6
Husk noter alle dine noter fra matamatik de er de viktiste og alt matiale du har fra matamatik.

held og lykke
Avatar billede 3355264 Nybegynder
19. juni 2002 - 17:36 #7
jaaa.. men hvordan forgår det hele.. kan i ikke repitære det?
Avatar billede 3355264 Nybegynder
19. juni 2002 - 17:39 #8
anyway tak til vieri, ekspert måhe, og moebius...