Avatar billede hobz Nybegynder
17. juni 2002 - 23:05 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Problemer med Adobe Illustrator

Jeg har netop installeret Adobe Illustrator 10.0 på XP.

Min toolbar ser ud som følger:
http://www.phoeniks.dk/toolbar.gif

Der mangler nogle punkter i toolbaren. Kan dette være windows' skyld?
Avatar billede 2go Nybegynder
17. juni 2002 - 23:07 #1
www.prodic.dk <- dansk photo shop guide
Avatar billede hobz Nybegynder
17. juni 2002 - 23:08 #2
Okayy... har ik så meget med illustrator at gøre?
Avatar billede 2go Nybegynder
17. juni 2002 - 23:14 #3
min fejl , hade ikke læst dit spørgsmål rigtigt..
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
17. juni 2002 - 23:24 #4
Avatar billede retaxes Nybegynder
17. juni 2002 - 23:41 #5
jeg kan ikke se at der mangler noget, har lige loadet min Illustrator
Avatar billede retaxes Nybegynder
17. juni 2002 - 23:43 #6
jeg kører også med WinXP

hvad er det for nogle punkter, mange af værktøjerne er gemt under de felter der har en sort trekant i hjørnet
Avatar billede retaxes Nybegynder
17. juni 2002 - 23:44 #7
jo, nu kan jeg se at du mangler tryllestaven og lassoværktøjet i anden række, mystisk!
Avatar billede retaxes Nybegynder
17. juni 2002 - 23:45 #8
og der mangler faktisk mange af værktøjerne, prøv at afinstallere den og geninstaller den.
Avatar billede spe Nybegynder
17. juni 2002 - 23:51 #9
retttelse filen hedder AIPrefs
Avatar billede retaxes Nybegynder
18. juni 2002 - 00:02 #10
har du en link?

har du en forklaring på hvorfor min virker normalt, men ikke hobz?
Avatar billede hobz Nybegynder
18. juni 2002 - 00:23 #11
Mit bud ville være, at jeg har installeret og af-installeret trial versionen før den fulde...
Avatar billede retaxes Nybegynder
18. juni 2002 - 10:13 #12
kunne tænkes, ja, men Trials plejer nu kun at ha' 2 funktioner disabled, printning og lagring der ikke kan gennemføres.

så skal du ha' Norton Utilities for at fjerne resterne.

Prøv at afinstallere den nu, log på som Administrator og installer den igen.
Avatar billede retaxes Nybegynder
18. juni 2002 - 11:29 #13
takker for pointene, håber du får det til at virke, for det er blevet meget nemmere at bruge i forhold til Version 9 som jeg syntes var håbløst.

www.fotx.net/retaxes