Avatar billede friiser Nybegynder
17. juni 2002 - 22:58 Der er 5 kommentarer og
6 løsninger

Vurdering af site

Hej eksperter,

Jeg vil gerne have lidt feedback på sitet. Der er ikke kommet noget tekst på endnu.

Lidt feedback om browsere-farver hvad der falder i jeres øjne.

Site : http://www.radio-online.dk/new/index.htm

~friiser~ http://www.radio-online.dk
Avatar billede m-koldsgaard Nybegynder
17. juni 2002 - 23:00 #1
Teksten i de gule boxe er utydlig.
Avatar billede loonz Nybegynder
17. juni 2002 - 23:07 #2
Der bør vel stå "levereR direkte links..." og så skal der vel ikke stå
"kommentarer sendes til MAILTO: ....". Det lyder da lidt underligt?

mvh. Loonz
Avatar billede 7th Praktikant
17. juni 2002 - 23:08 #3
Jeg synes ikke den gule farve matcher den blå ret godt.

Din menu skulle du måske også gøre mere overskuelig ved f.eks at lave et dobbelt linieskift imellem de forskellige hovedkategorier. Man kunne med fordel måske sågar også give hovedkategorierne en anden farve...
Avatar billede loonz Nybegynder
17. juni 2002 - 23:08 #4
Og hvordan kommer man fra http://www.radio-online.dk/ til http://www.radio-online.dk/new/index.htm ? Eller er det bare midlertidigt?
Avatar billede 2go Nybegynder
17. juni 2002 - 23:10 #5
for småt ! det passer ikke sammen nogen steder inden for radio stoffet som i skal lever af links.. ;(

mit forslag er at lave noget i stil med : www.coolsms.dk <- noget med egen stil / ny stil !!1

/2go!
Avatar billede michael-k Nybegynder
17. juni 2002 - 23:45 #6
Syntes det ser okay, en ganske simplet side uden det helt store.
Dine farver er måske en smule matte, men det er en smagsag.
syntes dog din menu ser lidt underlig ud. Prøv at lave det hele ensfarve så der ikke kommer de underlige størrelser fra de almindelige links til overskriften på linksene eller hvad man nu skal kalde det.
prøv også at lave noget mouseover på dine links.
Ellers ikke så meget at sige, end at med et par ændringer skal den nok blive rimelig :)

/Michael Knudsen
Avatar billede and.vang Nybegynder
18. juni 2002 - 14:55 #7
Bestemt ikke dårligt!!

Farverne er dejligt nyskabende. Logo'et er fint! Menuen er udmærket, men kunne du ikke lave baggrundsfarven lysere ved onmouseover? Udover det er grafikken i menuen hårdt ramt af JPEG-epedimien. Brug gif, når det er så få farver!!! Måske man kunne afrunde knapperne i menuen. Designet er meget firkantet, så det ville bestemt hjælpe!

/Anders :)
Avatar billede 93a12 Nybegynder
18. juni 2002 - 16:44 #8
For firkantet
Avatar billede friiser Nybegynder
18. juni 2002 - 17:57 #9
arbejder lidt videre på det her i aften, så kan i kigge lidt på det igen.

~friiser~ http://www.radio-online.dk
Avatar billede friiser Nybegynder
18. juni 2002 - 21:02 #10
hvad siger i til den nu. Har gjort designet midre firkantet. Arbejder lidt på nogle afringet menuer. Har også skubbet menuerne lidt fra hinanden.

Site : http://www.radio-online.dk/new/index.htm

~friiser~
Avatar billede loonz Nybegynder
19. juni 2002 - 02:39 #11
takker for points :)