Avatar billede rar Nybegynder
07. august 2000 - 12:27 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Mangler logo til Spar El

hej

Jeg mangler et logo til Spar El.

Jeg har et layout/billede liggende på www.spar-el.dk/spar-el.jpg, som logoet gerne skulle passe til.

Logoet må maks være 80pixel højt, bredden er helt op til jer. Sparmærket skal også indgå i det.

Avatar billede rar Nybegynder
07. august 2000 - 12:28 #1
ups, et komma i url\'en

www.spar-el.dk/spar-el.jpg
Avatar billede sonne Nybegynder
08. august 2000 - 00:23 #2
Avatar billede rar Nybegynder
08. august 2000 - 09:18 #3
Hi Sonne

Jeg syntes desværre ikke rigtig det står til resten designet.

Regards

Rütger Jacobsen
Avatar billede mortenjp Nybegynder
08. august 2000 - 10:53 #4
Hvad laver Spar-El? .. sælger de el-udstyr?
Avatar billede rar Nybegynder
08. august 2000 - 11:36 #5
Spar El skal både sælge og informerer om el-artikler, lamper og el(strøm).

Regards
Rütger Jacobsen
Avatar billede rar Nybegynder
08. august 2000 - 11:44 #6
Evt. billeder af el-materiel kan findes på www.lm-handel.dk under el-materiel.

Der er ikke tale om at stjæle andre folks billeder da jeg selv har taget de billeder
Avatar billede rar Nybegynder
08. august 2000 - 11:58 #7
Nu er det ikke sikkert at det kommer til at være de farver 100% men der kommer helt sikkert til at indgå røde og blå nuancer
Avatar billede Jman Praktikant
08. august 2000 - 13:43 #8
Jeg har et logo til dig, men min server er nede, så jeg kan ikke uploade det til dig...Jeg kan maile det til dig og så kan du acceptere dette skriv, hvis du kan li det!
Hvad er din addy?
Avatar billede rar Nybegynder
08. august 2000 - 14:30 #9
>>superior<<

webmaster@iceweb.dk

Avatar billede Jman Praktikant
10. august 2000 - 12:31 #10
rar-> fik du aldrig min mail...?