Avatar billede fiskefyren Nybegynder
16. juni 2002 - 02:30 Der er 27 kommentarer

Hvad syndes i om mit clan logo?

http://www.fiskefyren.h4f.dk/clanlogo.html

Hvilket af mine 2 clan logoer kan du/i bedst lide og hvorfor?
Kom enlige med forslag og ideer til forbedringer =)
Avatar billede quarp Nybegynder
16. juni 2002 - 02:31 #1
Nederste, men ved ikke helt hvorfor!:D
Avatar billede mad_maxp Nybegynder
16. juni 2002 - 02:32 #2
det nederste, det er ikke så mat.
Avatar billede michael-k Nybegynder
16. juni 2002 - 02:33 #3
syntes det er meget godt, specielt når man tænker på standarten af clan sider :)
Håber du kan kører stilen på sitet når du når så langt, for så kan det blive godt.
Det første er bedst syntes det nederste er lidt for mørkt :)

/Michael Knudsen
Avatar billede 7th Praktikant
16. juni 2002 - 02:34 #4
Øverste - mere stilrent.
Avatar billede panic-killer Nybegynder
16. juni 2002 - 02:34 #5
nr 2 da den er klarest
Avatar billede Beach Mester
16. juni 2002 - 02:36 #6
Sorry men....
Hvorfor beder du om en mening her på E til 0 point?

//Beach
Avatar billede michael-k Nybegynder
16. juni 2002 - 02:38 #7
man skal jo spare, når man ikke bidrager med noget på eksperten :)
Avatar billede fiskefyren Nybegynder
16. juni 2002 - 02:41 #8
sry der, ville bare høre om det var godt nok eller om jeg skulle lave det hele om... skulle nok havde givet 15-30 point ud.
udover det, jeg kan godt lave nr. 2 lyser hvis det er det der skal til.
Avatar billede panic-killer Nybegynder
16. juni 2002 - 02:43 #9
bare en 5 point til alle dem der har besvaret dit spm så er alle glade :)
Avatar billede Beach Mester
16. juni 2002 - 02:43 #10
Det tror jeg på *G*
Manden (eller...?) har 1000 point, har aldrig tjent noget og har brugt hele 30 point i sin levetid (146 dage). Det er bare rigtig fedt!

--->fiskefyren
Hvis du vil fiske efter nogle fornuftige, gode og hurtige svar her på E så vil jeg anbefale dig ikke at brug dit frigear alt for meget.
Lad os vende den 180 grader. Hvor meget vil du hjælpe til her på E uden at få noget ud af det?

//Beach
Avatar billede ztuff Nybegynder
16. juni 2002 - 02:54 #11
Jeg synes at det er et meget godt lave logo, men hvis jeg skal skal komme med lidt negativ kritik, kan det ikke være andet end at det hedder "an oucast clan" og ikke "a outcast clan"...
Men som sagt, et meget godt logo...

/Ztuff
Avatar billede fiskefyren Nybegynder
16. juni 2002 - 02:55 #12
slap af der! jeg kan nomalt hjælp mig selv så jeg bruger E 1 gang vær andet md.
udover det kan man da bare lade vær med at poste hvis man har et problem med det... men yes jeg ved godt jeg skulle havde givet nogle god bider ud, sry der
Avatar billede ztuff Nybegynder
16. juni 2002 - 02:55 #13
Og så kan jeg forresten bedst lide det nederste
Avatar billede ztuff Nybegynder
16. juni 2002 - 02:57 #14
Jeg kan ikke se den store grund til at dele point ud for en mening, der FINDES faktisk mennesker som gider at bruge eet minut af sit liv på at hjælpe andre...

/Ztuff
Avatar billede jakoba Nybegynder
16. juni 2002 - 03:04 #15
I begge synes jeg fonten er for søgt og svær at læse.

i den nederste er det store 'starfish' helt druknet i billedet (som man alligevel ikke kan se hvad forestiller.

Så den øverste er bedst, men kun fordi den nederste er værre.

der er ikke noget budskab, bare en overtænkt ordleg omkring fisk.

prøv igen

mvh JakobA
Avatar billede Beach Mester
16. juni 2002 - 03:05 #16
--->
Ikke fordi jeg vil starte en mega diskution men..
Har du en forklaring på hvad vi skal bruge pointsystemet til her på E hvis alle bare ville hjælpe alle?

Det lyder som om du vil en hver tid vil bruge din viden for at hjælpe andre og det er på sin vis også rigtig godt, men det hjælper jo nok ikke hele vejen! Prøv selv at gå ned til din lokale cola pusher og sig at du da gerne vil hjælpe ham en anden gang hvis du lige kan få en flaske eller 3 med under armen:-)

E er opbygget på at man kan stille sin viden til rådighed over for andre og samtidig selv stille nogle ? når man har problemer!

Hvis man ikke vil give eller tage så mener jeg selv at men ville få meget mere ud af at bruge de NG der er rigeligt af under *dk!

//Beach
Avatar billede ztuff Nybegynder
16. juni 2002 - 03:11 #17
En ting er at spørge om hvad folk synes om ens logo, en anden ting er at spørge om langt mere svære ting - denne ting synes jeg er ok, det ville da være mindre acceptabelt hvis der var en som ingen point ville give for at få at vide hvordan man laver sit eget OS
Avatar billede jakoba Nybegynder
16. juni 2002 - 03:14 #18
beach >> det er vel den der svarer der bestmmer om der er points 'nok'.
Avatar billede ztuff Nybegynder
16. juni 2002 - 03:16 #19
beach >> Du kan jo bare lade være med at svare - der er ingen som tvinger dig.
Avatar billede michael-k Nybegynder
16. juni 2002 - 03:18 #20
nu er det ikke fordi jeg vil lave den vilde point debat men vil dog give beach lidt ret.
Der er et point synstem her på eksperten.  Man får for point og man giver for point.
Der er et point synstem der hedder
15 point  nem
20 point  mellem
30 point  svært
Det er jo ikke for sjovt det er lavet.
Kan man ikke affinde sig med det kan man jo prøve forums som itsvar.dk  da der ingen point er.
Avatar billede Beach Mester
16. juni 2002 - 03:53 #21
Mener lidt jeg er i undertal, men med en lille opbakning i Michael.
E er lavet for folk der både vil give og tage.
----> jakoba
Jeps, men er det ikke lige lidt i underkanten at bruge 0% af sine point?
----> ztuff
Jammen det gør jeg da også, man samtidig prøver jeg også (uden at få noget for det) at holde E oppe på det som det er bygget op efter. At man må give for at kunne tage.

Det er da meget godt at kunne spare en masse point sammen ved bare at være her, men mener at E skulle være et alternativ til NG hvor man fik eller får et svar hurtigt af personer som ved hvad de snakker om.
Jeg ville meget gerne som designer give en masse "råd" til det her fine logo, men mener ikke at det er nødvendigt da en masse eksperter som åbenbart ved en masse, allerede har lagt deres dom!

BTW... Hvor er alle de konstruktive forslag til hvad der kan gøres bedere?
Jeps, ved godt der har været et par forsøg men....

//Beach ->> en med meninger som er på vej i seng:-)
Avatar billede cybermaster Nybegynder
16. juni 2002 - 06:32 #22
Jeg kan desvære ikke se noget logo, ser nærmerer et banner..., men det er til gængæld, nydeligt...
Avatar billede thomasledet Nybegynder
16. juni 2002 - 12:23 #23
klart det øverste... man kan ikke se, hvad der står på det nederste....

det hedder forøvrigt ikke "A outcast clan", men "An outcast clan"...
Avatar billede antrax Nybegynder
26. juni 2002 - 22:56 #24
Nederste, Klart!

Prøv måske en anden font til den store text ... Det pynter måske?
Avatar billede xerex Nybegynder
04. juli 2002 - 13:28 #25
Det staves "An outcast" .. og ikke "A outcast" .. ellers meget stilrent.
Avatar billede enragedbudda Nybegynder
24. juli 2002 - 00:29 #26
Opbakning til Beach...!!!!
Avatar billede cdc Novice
24. juli 2002 - 00:44 #27
Med mine grafiske brille vil jeg sige det øverste, det har en ensartet grafisk stil hvor farverne ligger i scala, skal du bruge en anden farve skal det være en merkant kontrastfrave som du så evnt, har i tankerne at bruge vider på siden.
Jeg ville dog lave selve starfish en smule støree da der er lidt for meget space rundt texten.
Hvis du så bruger rammen i banneret vider på siden, vil siden også få en ensartet hed som et banner af denne slags fortjener.....ellers vil siden "tilte" og bliv skev rent grafisk

/cdc