Avatar billede manon Nybegynder
07. august 2000 - 10:43 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

Dansk Win ME version?

Hvornår forventer man at præsentere den danske version af Win ME udgaven i butikkerne?

Nogen der har et svar?
Avatar billede drean Nybegynder
07. august 2000 - 11:04 #1
Til efteråret
Avatar billede asmodeus Nybegynder
07. august 2000 - 15:31 #2
Slutningen af august har jeg hørt - men Microsoft har jo en tendens til at udsætte deres produkter, så mon ikke efteråret eller op mod jul er mere realistik!
Mvh/
Asmodeus
Avatar billede midgaardsorm Nybegynder
07. august 2000 - 16:46 #3
Jeg har læst at det skulle være slutningen af september på http://WWW.Computerworld.dk
Avatar billede twm Nybegynder
12. august 2000 - 13:24 #4
Dansk WIN ME er frigivet!
Hvis du er MCSP eller MSDN certificeret kan du downloade den?
/TWM
Avatar billede manon Nybegynder
12. august 2000 - 15:10 #5
Det er jeg desværre ikke :-(

Hvordan bliver man det ?
Avatar billede beanluck Nybegynder
16. august 2000 - 00:18 #6
Det er jeg. ha - ha =P
Avatar billede jones Nybegynder
21. august 2000 - 09:32 #7
>> TWM
Jeg er MSDN ! Hvordan kommer jeg til at downloade den ???

\\\\Jones
Avatar billede krys Nybegynder
25. august 2000 - 09:41 #8
Hvis ud er MSDN ved du også hvor man downloader den
Avatar billede smith Nybegynder
26. august 2000 - 15:36 #9
jeg er mcsp og jeg har downloadet den danske version af ME og den skodder!
Avatar billede manon Nybegynder
26. august 2000 - 15:43 #10
smith < seriøst ??

hvordan skodder? jeg skal måske ikke drøne ned og købe den ved 1. lejlighed?
Avatar billede smith Nybegynder
26. august 2000 - 15:46 #11
der er en masse netværks egenskaber som ikke er understøttet, blandt andet er det næsten umulig og få den til og koble op på en novell server.... og jeg glæder mig til og se hvor mange spil af de nye som vi spiller idag, er mulig og spille multiplayer i ME. der går lang tid før me er værd og samle på!
Avatar billede midgaardsorm Nybegynder
29. august 2000 - 10:15 #12
Så er den her eller den kan i det mindste bestilles : http://www.ravenholm.dk/newsite/docs/nyheder.asp?id=55
Avatar billede asmodeus Nybegynder
29. august 2000 - 17:52 #13
Den er kommet!!!
Avatar billede midgaardsorm Nybegynder
29. august 2000 - 18:01 #14
Bravo !!!! Asmodeus !!! Du har lært at læse !!!