Avatar billede laumann Nybegynder
15. juni 2002 - 11:28 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Er der rygter.....

...om nye Mac modeller på vej?

Jeg er ved at købe en G4 933mhz, men tænkte på om der er nogle der ved om der er rygter om nye modeller på vej, da jeg alligevel har tålmodighed til at vente et par måneder om nødvendigt, på en evt federe eller hurtigere maskine

Mads
Avatar billede mariegaard2 Nybegynder
15. juni 2002 - 11:37 #1
Måske! De har lige lavet den nye iMac, ny eMAc, nye bærbare og den nye server - så hvorfor ikke også snart skifte PowerMac'n ud?

prøv at kigge på www.macnyt.dk - der kan du finde en masse info :)
Avatar billede hofmanhansen Nybegynder
15. juni 2002 - 12:13 #2
Hvis du er villig til at vente lidt, kan du evt. vente til 17. - 19. juli 2002, hvor der er MacWorld Expo. Her plejer Apple at introducere nye produkter. Men som altid ved man aldrig rigtigt noget før dagen hvor det sker. Man kan jo vente og vente - det kan netop være, at Apple _ikke_ lancerer nye G4'ere til Expoet, og så har du ventet forgæves.
Avatar billede egonspock Seniormester
15. juni 2002 - 12:18 #3
Når det er så tæt på en MacWorld New York, som det er(Medio juli), så ville jeg nok vente, hvis jeg var dig. Til gengæld er der nok gode penge at spare i øjeblikket, da alle venter på hvad der kommer (hastighedsforøgelse er nok det mest ventede). Der er altid rygter, især i måneden op til et MacWorld New York. Se evt www.spymac.com eller http://www.macosrumors.com/
Husk dog altid at tage rygte-sites for det de er: rygtespredere uden altid at have noget at have det i.  Jeg tror vi får hurtigere processorer i flere produkter, herunder PowerMacs som du har øjne for, samt en dato for Jaguar (MacOS X 10.2). Men det er jo også kun et gæt.