Avatar billede winx Nybegynder
06. august 2000 - 05:27 Der er 22 kommentarer og
7 løsninger

. : w i n x : .

Jeg vil gerne have så meget kritik, både positiv og negativ, som muligt.

*Hvad kan gøres bedere?
*Passer farverne sammen?
*Hvad skal ændres?
*XX@13

Da asp ikke køre endnu virker download, guest book og mailing listen ikke.
Avatar billede winx Nybegynder
06. august 2000 - 05:28 #1
Avatar billede martin100 Nybegynder
06. august 2000 - 07:55 #2
noget helt andet , skal du ikke have et domainnavn samt et webhotel ?
Avatar billede Slettet bruger
06. august 2000 - 09:09 #3
Winx er ledig under dk.
Kedlig indgang!
Et rapt design!

News: De to rammer giver skævhed i siden, det ser ikke rigtig ud.

Download:  HTTP Error 404 .Dur ikke winx, der skal være en side, som fortæller at du ikke har download klar endnu. Hvad vil du i det hele taget tilbyde på den side?

Profile: winx = DannyQul !! Også her på eksperten???????????

Geust Book HTTP Error 403

Link: Dit sponsors Link virker ikke!

En ellers nydelig Site, som mangler at blive færdi lavet.

Navigation er ok!

Indholdet Kan blive meget godt, når Siden er færdiglavet. Hvad med at have sendt den på eksperten som udkast i stedet for?

Karater p.t.  8 @ 13

Avatar billede roslev Nybegynder
06. august 2000 - 12:08 #4
Der er vist en der har kigget lidt på k10k.net :)
Avatar billede Slettet bruger
06. august 2000 - 13:40 #5
Tja k10k.net  ser nu lidt mere rodet ud en winx. Knapper og baggrund ligner lidt.
Avatar billede roslev Nybegynder
06. august 2000 - 13:52 #6
Rodet? k10K? Kom igen! Schimdt er gud - Danmarks webguru nr. 1!
Avatar billede lee Nybegynder
06. august 2000 - 14:17 #7
der mangler at stå at det er Photoshop du giver tuturials i....
Mangle tilbage til index knapper....
De to kasser på index bør være lige stor uanset teksten. som Kharder også siger det giver skævhed i siden. + teksten bør ikke gå helt ud til kanten af dine tables... lav en cellpad  på en 5 - 10 stykker. Det bør du gøre på samtlige sider da dit billede også sidder klæbet fast til den øverste del af kassen/tabellen.
under links bør du også lave lidt afstand mellem dine små billeder i bunden og teksten.... i det hele taget afstand... det gør siden lettere. :)

Pæn side Rigtig pæn side ellers.
Lee
Avatar billede Slettet bruger
06. august 2000 - 14:20 #8
Javel! <;o) har ikke besøgt hans side (blandt de 1000 vis af Site som jeg har surfet på) før nu. Hvem er denne MR. Schmidt?
Avatar billede lee Nybegynder
06. august 2000 - 16:36 #9
hvad sker der med den øverste bjælke hvor du har skrevet winx ?!? hos mig ser det ud somom du har vent nogle af stykerne på hoved så skyggen er oppe og nede andre steder ?!?
Avatar billede denboj Nybegynder
06. august 2000 - 16:37 #10
1024 gange 768 IE
Siden er meget lille i forhold til min opløsning og de skæve justeringer virker lidt underlige når man tænker på at du tydeligvis er grafikker ?
Forøvrigt er enkeltdelene rigtigt flot lavet efter min mening-
tutorials // hmm ja hvilket program er tutorialsene til ?
Downloads duede ikke ?
hov sponsors bjælken er kortere end alle andre
gæste bogen var forbudt ?
Men det ender garanteret med at blive rigtigt fedt :-)
Avatar billede lee Nybegynder
06. august 2000 - 17:08 #11
en helt anden ting... dine sponsoreres banner... det er til at blive sindsyg over ... STOP den bil det vil de aldrig lægge mærke til... lad den køre EN gang og så færdig. :)
Avatar billede winx Nybegynder
06. august 2000 - 21:15 #12
Jeg skal have købt mig et domain. men indtil videre bliver det den adresse.

Jeg vil blive glad hvis i vil læse det jeg har skrevet så ville i se hvor for guest book og download ikke virker men download kommer snart til at køre.

Jeg skal nok få skrevet at det er Photoshop jeg har turorials til.
Avatar billede prodic Mester
06. august 2000 - 21:43 #13
well, når du nu har lavet en tutorial-site om Photoshop, så må jeg vel heller give min vurdering med.

Designet : Det virker altså underligt med de grå kasser, der hænger og flavre på forsiden. Det er lige som om at de mangler en baggrund at \"støtte\" sig op af. Og i 800x600...hehe der har du lige 40 pixels for meget i bredden.

Navigation : Tjaa enten er jeg ved at blive gammel, eller så er det meget svært at finde ud af hvad der står i menuen. Jeg kan sagtens finde menuen og finde ud af den. f.eks det der WinX ude til højre i toppen. Og de andre steder.

Indhold : Tjaa, under Tutorial skriver du godt nok Requirements : PhotoShop. Hvorfor skriver du enten ikke det på forsiden eller skriver et versionsnummer af PhotoShop?? og usk lige at angive at du også bruger EyeCandy
Under Download : du mangler alle dine fine billeder..
Gæstebog funger ikke.
Links..drop de der 88x31 eller flyt dem ud i midten, så længe du ikke har flere.

Andet : Generelt ser det meget fornuftigt ud. Men det er ikke at sammenligne med k10k. Men det er præsentabelt og det må vel være hovedsagen.
Dit Winx \"logo\" - det orange i toppen - det ligner altså ikke noget der er lavet af en der er vant til at bruge PhotoShop.

Du staver som en arm, det er ikke positivt ment.
som gammel PhotoSHop-brugere vil jeg gerne vide hvor : forground color,  deph layer,start mearding down er henne?.

men alt i alt : 8@13

p.s er dig og DannyGul en og samme person?
Avatar billede winx Nybegynder
06. august 2000 - 21:58 #14
Jeg ved godt at jeg ikke er den bedste til at stave men da siden ikke er færdig og ikke lagt på nogen søge maskine så gåd det jo.

billederne under download skulle vær klar nu. men den er heller ikke helt færdig endnu.

Det er nu også svært at lave en side så fed som k10k.net
Avatar billede lee Nybegynder
06. august 2000 - 22:03 #15
Du har slet ikke kommenteret min kretik ?!?
Avatar billede prodic Mester
07. august 2000 - 16:58 #16
winx : er du den samme som DannyGul som der står under sin Info?
Avatar billede void Nybegynder
08. august 2000 - 08:49 #17
Drop den hvide baggrund og brug en farve der passer til de andre farver på siden...!!! Du kunne f.eks. lave det så det hele var i en kasse som kom fra den øverste \"bar\" hvis du forstår hvad jeg mener... Ligesom på forsiden hvor der er de der to \"bars\" i midten går der sådan to store kasser ned hvor der står en masse indhold. Det skulle du lave i den øverste var rundt om alt det andet (Øverste bar er den med logoet)

the VoiD
Avatar billede void Nybegynder
08. august 2000 - 08:51 #18
Og så lav osse lige en underbar!
Avatar billede kane Juniormester
08. august 2000 - 09:04 #19
din side kunne blive ret fed hvis du ligsom satte en baggrund på, det ser så så så ufærdigt ud,BANG
4-5 grå kasser og så ikke mere. Lav en kasse der omgir det hele, og lav dit logo lidt feder.
8@13 ( kunne komme op på 10 hvis de ting hva i orden.)
Avatar billede winx Nybegynder
08. august 2000 - 14:49 #20
Jeg arbejder på at lave et nyt logo og at sætte det hele ind i en kasse. det med baggrunder har jeg overvejet, men jeg ved ikke hvilken farve det skulle være.
Avatar billede winx Nybegynder
08. august 2000 - 14:52 #21
---->Prodic
Jeg har rette det til med 800*600 opløsningen undskyld at jeg glæmte dig.
Avatar billede prodic Mester
08. august 2000 - 14:54 #22
hehe det er helt iorden.

hvad med mit P.S? har du også glemt. Der var nemlig engang en der hed DannyGul på Eksperten er i den samme eller er det bare min gamle hjerne der husker galt?
Avatar billede denboj Nybegynder
08. august 2000 - 15:34 #23
prodic// he he - jeg så engang dannygul overføre en masse point til vinx - jeg så også en eller anden oprette et det er snyd spørgsmål - Jeg så også admin svare på det er snyd spørgsmåelet med \"det nævnte spørgsmål er nu slettet\" - så jeg kunne da også godt tænke mig at få at vide hvad der egentlig gik for sig :-)

Vinx// jeg kan forøvrigt godt forstå at du vil skifte når du laver vinx siden - det burde kunne lade sig gøre at gøre på en ordentlig måde :-)
Avatar billede prodic Mester
08. august 2000 - 15:43 #24
denboj// og jeg kan se at WinX har fået fjernet nogle(mange) point, så mon ikke den sag er afklaret med admin?
eller hvad siger WinX
Avatar billede denboj Nybegynder
08. august 2000 - 15:51 #25
vinx// kom nu - lad os få stillet vores nysgerrighed :-)
Avatar billede kane Juniormester
08. august 2000 - 17:10 #26
winx jeg siger ikke du skal have en bagrunds farve men bare en kasse der omgir det, hele......prøv måske at lave de grå kasser lige lange det ville give lidt mere \"styr\" på tingende.
Avatar billede Slettet bruger
09. august 2000 - 00:46 #27
Personen som har lavet disse to glimrende website har samme ICQ nr.

http://www.winx.subnet.dk/profile/profile.htm
spørgsmål http://www.eksperten.dk/spm/22445

Lavet af Winx

http://www.funz.dk/dwweb/ssk.htm
Spørgsmål http://www.eksperten.dk/spm/18687

lavet af DannyQul

Hvordan kan det være?

Havde du for lidt point tilbage?
Mon ikke vi havde fundet ud af en bedømmelse aligevel?

Avatar billede denboj Nybegynder
09. august 2000 - 01:29 #28
Kharder// Jeg tror sagen er løst mellem admin og Vinx - Men hvordan ????????????????
Avatar billede denboj Nybegynder
09. august 2000 - 01:45 #29
Det eneste jeg undrer mig over er hvorfor du ikke har lavet dwweb færdig før du er gået i gang med vinx ?