Avatar billede pilletrilleren Nybegynder
14. juni 2002 - 11:34 Der er 7 kommentarer

HP CD-writer 7200+ kører meget ustabilt under Win XP

Jeg har prøvet diverse drivere og brænderprogrammer, incl. HP's egne, men det er stadig meget op og ned om det virker. Nogen idéer eller kendskab til lign. problemer under XP?
Avatar billede Dribble Nybegynder
14. juni 2002 - 11:36 #1
hvordan har du sat dine IDE cabler op....for nogen gange kan det godt spille en rolle.
Avatar billede pilletrilleren Nybegynder
14. juni 2002 - 11:43 #2
IDE1: HD og alm. CD-rom
IDE2: Brænder
Avatar billede retaxes Nybegynder
14. juni 2002 - 11:51 #3
Det er da en meget gammel brænder, jeg har selv en 7200i, jeg har aldrig fået den til at virke under WinXP og jeg har heller ikke kunnet finde drivere til den.
Avatar billede Dribble Nybegynder
14. juni 2002 - 12:34 #4
tjaaa...kunne jo så godt tyde på at din brænder ikke er kompatibel med win XP.....har du evt. win98SE som du kunne teste på !!!
Avatar billede pilletrilleren Nybegynder
14. juni 2002 - 12:36 #5
Den har virket. Jeg tror jeg har løst problemet. I BIOS'en kan man slå 32-bit mode til og fra for de enkelte IDE-enheder. De skal givetvis slås fra. Hvorfor ved jeg ikke!
Avatar billede retaxes Nybegynder
14. juni 2002 - 13:04 #6
hvor i bios slår du det fra?
Avatar billede aaa_2500 Nybegynder
14. juni 2002 - 20:58 #7
7XXX serien fra HP er baseret på philips drev, og hvis du har brugt CDRW regelmæssigt, så er laseren sandsynligvis slidt.