Avatar billede monzter Nybegynder
13. juni 2002 - 19:30 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

CUBX compatibel med WD 1209JB

Jeg har lige købt en ny WD Caviar WD1200JB, og når jeg sætter den til mit bundkort kan det ikke finde den, det er et Asus CUBX. Jeg har også prøvet den i på et Abit BX133, hvor den heller ikke kunne finde den. Jeg har prøvet både med ATA33(både CUBX & BX133), ATA66(CUBX) og ATA100(BX133). Jeg vil bare vide om det er fordi boardene er for gamle eller om det er HD'en der noget galt med inden jeg sender den tilbage!
100 Point gives for et hurtigt svar! Helst inden klkken 24 d. 13/6...
Avatar billede zoidberg101 Nybegynder
14. juni 2002 - 13:10 #1
I min ekstra maskine sidder der et CUBX bundkort og jeg har ingen problemer haft med at køre størrere HD´er på både ATA33 og ATA66....

Spinner hardisken op, når maskinen startes??
Har du været i bios og sætte på så slave søgning er slået til??
Sidder jumperne på HD´en korrekt??
Sidder kablet korrekt i??

HVis ikke så lugter det af en hardisk fejl
Avatar billede monzter Nybegynder
20. juni 2002 - 15:46 #2
Harddisken spinner godt nok op når jeg starter maskinen...
Jeg har slået det hele til i biosen, prøvet at sætte den på det samme kabel som min master HD kører på...
Og prøvet med både slave, master og select settings med jumperne...

Men det er cool at du har fået større HD til at virke i din, så er det sikert bare en fejl på HD'en, og så skal de bare have den tilbage, og en ny er på vej til mig... :-)
Avatar billede zoidberg101 Nybegynder
20. juni 2002 - 18:06 #3
Tjek http://www.kinovox.dk/  (NB! nogle priser er uden moms!!!!)

Der finder du til alle priser.
Kig efter formen som du godt kan lide.
Frekvens område så stort så muligt
Impedans så højt så muligt
db styrken de kan spille med

Generelt laver Sennheiser nogle rigtig gode høretelefoner og i alle frislag. Fra HD433 til 299.- og til HD25 til 2500.-
Avatar billede monzter Nybegynder
30. marts 2003 - 12:12 #4
Det var en defekt HD, ny på vej, derfor giver jeg pointent til mig selv!