Avatar billede steerman Nybegynder
13. juni 2002 - 13:36 Der er 6 kommentarer

Intel® PRO/Wireless 2011B LAN Access Point og Messenger

Jeg kan ikke få det til at virke, også selvom jeg har åbnet alle portene in/out fra 6891 til 6900
Avatar billede mhoffmann Nybegynder
13. juni 2002 - 14:31 #1
Hvad er det præcis du ik kan få til at virke??? Messengers voicechat, fildeling mm virker ikke igennem en router.
Avatar billede steerman Nybegynder
13. juni 2002 - 14:36 #2
Jeg kan godt sende beskeder, men alt det andet virker ikke.... såsom fildeling, viocechat, videokonference osv.
Avatar billede mhoffmann Nybegynder
13. juni 2002 - 14:38 #3
Lige præcis. Sådan er det med messenger igennem en router. Jeg har endnu ikke løst problemet, og så vidt jeg ved er der ikke nogen på eksperten der har heller. Det er microsoft der er for dumme, har ik lavet det sådan at det kan køre igennem en router.
Avatar billede steerman Nybegynder
13. juni 2002 - 14:42 #4
Dvs. selvom man har en router der understøtter H.323, og hvis man host mapping til eller lign. at det hellere ikke virker så?

Dvs. det er ligemeget hvilket wireless crap jeg køber, så virker MSN, ikke?
Avatar billede mhoffmann Nybegynder
13. juni 2002 - 14:45 #5
Jeg vil ikke sige 100% at det ikke virker, men min egen erfaring er at jeg ikke kan køre messenger igennem min router. Alle andre jeg har talt med har samme problem. Jeg har engang oprettet spørgsmålet på eksperten, og der kom det frem at der ikke var nogen her på eksperten der kunne køre igennem en router med messenger... Men som sagt, jeg kan ikke 100% sige at der ikke kan lade sig gøre.
Avatar billede steerman Nybegynder
13. juni 2002 - 14:48 #6
Okay.. Jeg har nemlig fået netmeeting til at virke, med at sende/modtage filer, video/lyd osv. Sikke da noget hø... :-(

Hvis jeg ikke hørere fra nogle kloge hoveder så i løbet af et par dage, så skal du nok få point'ene.