Avatar billede therkildsen Nybegynder
05. august 2000 - 13:17 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Billigt dot com

Jeg er på udkig efter et billigt dot com domæne med webhotel på 10-15 mb med asp.
Avatar billede zneo Nybegynder
05. august 2000 - 13:40 #1
Det vil jeg også gerne finde.
Avatar billede crunch Nybegynder
05. august 2000 - 13:40 #2
Avatar billede crunch Nybegynder
05. august 2000 - 13:40 #3
Avatar billede jay Nybegynder
05. august 2000 - 14:09 #4
Jeg har hørt om at du skulle kunne få en GRATIS dot com adresse på http://www.namezero.com/
Jeg er dog ikke sikker på hvor meget plads man får og den slags.
Avatar billede therkildsen Nybegynder
05. august 2000 - 15:50 #5
Namezero giver ikke mulighed for asp, desværre.
Avatar billede engberg Juniormester
05. august 2000 - 16:14 #6
Hvad er hagen ved namezero? Hvad skal man betale for?
Avatar billede martin100 Nybegynder
05. august 2000 - 16:53 #7
Avatar billede jay Nybegynder
05. august 2000 - 17:38 #8
engberg>> På namezero.com, skal man ikke betale noget, det siger de ihvertfald, hagen er vel at de smider bunker af reklamer ind på ens side, men jeg er nu ikke sikker.
Avatar billede therkildsen Nybegynder
05. august 2000 - 18:26 #9
Der kommer en ret stor menu nede i bunden af skærmen som man under ingen omstændigheder KAN fjerne. Men til gengæld er det gratis.
Avatar billede engberg Juniormester
06. august 2000 - 11:21 #10
KAN man så ikke det, eller hvad??.....
Har du en side jeg må se therkildsen?
Avatar billede crunch Nybegynder
06. august 2000 - 11:22 #11
- er det muligt at indsætte et java-script forwarding til anden side ? ?
Avatar billede crunch Nybegynder
06. august 2000 - 11:22 #12
- er det muligt at indsætte et java-script forwarding til anden side ? ?
Avatar billede engberg Juniormester
06. august 2000 - 11:56 #13
Jeg fant lige et par sites fra namezero, så I kan se hvordan reklamen ser ud:
http://www.clearlakefun.org
http://www.haemibalgassi.com

Det må da være muligt at fjerne framen og stadigt beholde adressen???
Avatar billede engberg Juniormester
06. august 2000 - 11:57 #14
crunch>> Hele pointen er at man forwarder den til en anden side...
Avatar billede jay Nybegynder
06. august 2000 - 12:17 #15
engberg>> Det er desværre bare ikke tilladt at på nogen måde forsøge at fjerne reklamen :-(

Men de siger ikke noget om at det er ulovligt at forwarde.
Avatar billede engberg Juniormester
06. august 2000 - 12:44 #16
Hvad med at loade noget andet i den frame efter et par sekunder??? ;)
Eller at lave den ultra lille?

Kan det ikke lade sig gøre.... bare sådan for hypotesens skyld.... :)
Avatar billede dktworld Nybegynder
26. september 2000 - 13:25 #17
Du kan også bruge www.domainzero.com

Det er også gratis. Du modtager vist bare nogle emails engang imellem.

Men du må selv finde ud af at bruge det, for jeg kan ikke (endnu).

Tip: Det er vist URL forward, og du kan få op til 3 email forwards.